Note fondée sur 735 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Alain

Très belle halte

Publié le 2 déc. 2017 sur Hotels
Un acceuil très gentil et serviable, une chambre confort, un très bon petit déj et un super wifi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2017 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Thank you! We appreciate your kind words.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us. I do wish that you had provided some feedback on why you rated us a 1 out of 5. We do appreciate the feedback as it helps us to improve and provide better service for future guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us. Hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing review.
3 sur 5
par un voyageur

So-So Experience

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
The room's linen wasn't clean and there was hair around the toilet and shower edges. Additionally, when notes concerning the issues were left for housekeeping, nothing was corrected. The 'breakfast' offered was also very limited and the coffee not refilled in a timely manner. I plan to stay at another hotel when I visit the area again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review and providing us feedback. I apologize that you were not satisfied with your room and that the issues were not corrected while you were here. We do strive to make sure every guest has a comfortable stay and I am sorry we failed you. I will pass along your comments to make sure this is corrected. I do hope you allow us a second chance in the future so we can provide you with better service.
5 sur 5
par un voyageur

Clean, comfortable place to stay

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
Service was great but the room was very dirty. Have stayed at other days inn but never this unclean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. I apologize that your room was not to your satisfaction and will make sure to pass along your review to the correct department in order to have this corrected as it is unacceptable. I do hope that you will stay with us again and give us a second chance.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
I really enjoyed my stay here. It was clean and the employees were really nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!