Note fondée sur 177 évaluations de clients

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4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Très bien pour business

Publié le 28 oct. 2018 sur Hotels
Très bien situé pour les gens qui travaillent à Noïda. Métro également à proximité. Propreté, service, rien à redire. Bémol : piscine à l’ombre la majeur partie de la journée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par gm, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci beaucoup d'avoir partagé vos précieux commentaires avec nous. Cela fait du bien de savoir que vous avez aimé notre emplacement idéal et nos autres installations. Nous souhaitons vous revoir bientôt. Meilleurs voeux Kunal Shanker Directeur général
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Correct sans plus

Publié le 2 avr. 2018 sur Expedia
Pour : buffet break fast
Contre : infrastructure vieillissante
Hotel un peu vieillissant même si le charme persiste. Situé à la périphérie de New Delhi,accessible par métro. Très pratique pour les personnes d'affaires liées à NOIDA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Cher Koumarane, Merci beaucoup de partager vos précieux commentaires avec nous. Cela fait du bien de savoir que vous avez aimé notre petit-déjeuner buffet et notre emplacement. Nous avons pris note de vos commentaires et partagé avec l'équipe. Nous souhaitons vous accueillir bientôt. Meilleurs voeux Kunal Shanker Directeur général
5 sur 5
par Justin

Havre de paix confortable et très propre

Publié le 18 juill. 2012 sur Hotels
Nous recherchions principalement la propreté, nous n'avons pas été déçus. Chambre impeccable, lit refait tous les jours, affaires rangées, eau en bouteille renouvelée et petites attentions en chocolat... Séjour très agréable. Le burger du restaurant italien est un régal.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
BEWARE.....I reserved the room thinking i would be offered a non smoking room. But when they took my payment and sent me the email confirmation It was a Smoking room. I tried to cancel the reservation immediately within 10 minutes of booking but it wont let me. Expedia got involved and they said, no worries you will be refunded as you have tried to cancel immediately. But to no avail. Holiday Inn did not even tried to contact me. So I lost $100 for a nights stay. I will report this matter to their management and do whatever possible to aware the people of this malpractice and deceptive policies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear Harwant,Thank you so much for sharing your valuable feedback with us.We apologize for the inconvenience caused to you, however, please note that the reservation confirmation for a smoking room was sent to you based on your request of a smoking room on a non refundable rate. We did not receive any request for change of room allocation which we would have been happy to accommodate. The cancellation request received by the hotel mentioned a change of plan and therefore as per the policy for non refundable reservations, the retention was charged.We hope you understand and give us another opportunity to welcome you back soon.Warm regards,Suprabhath Roy ChowdhuryGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear Brijnish, Thank you so much for sharing your valuable feedback with us. We request you to send detailed feedback and wish to welcome you back soon. Warm regards, Suprabhath Roy Chowdhury General managers
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear HAN ,Thank you so much for sharing your valuable feedback with us. We really appreciate and wish to welcome you back soon. Warm regards, Suprabhath Roy Chowdhury General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
施設全体が古いです。外の道路を走るクルマのクラクション音がうるさい
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
お客様、 貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。 ご滞在中はご不便をおかけして誠に申し訳ございませんが、現在ソフト改修工事中であることをお知らせいたします。またの機会がございましたら、またのご来館を心よりお待ちしております。 敬具、 スプラバス・ロイ・チョードリー ゼネラルマネージャー
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear Mohsin,Thank you so much for sharing your valuable feedback with us. We are disappointed to see your rating and would like to hear the detailed feedback. We wish to welcome you back soon. Warm regards, Suprabhath Roy Chowdhury General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Little dirty, but staff are very good and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear Bishwa,Thank you so much for sharing your valuable feedback with. We are glad that you were impressed by our team, however regret that we could not live up to your expectations with regards to cleanliness measures. I have addressed this to my housekeeping team and assuring you that it will be taken care of. We wish to welcome you back soon. Warm regards, Suprabhath Roy Chowdhury General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
The hotel refused to honor the booking for King size bed room despite booking in advance .The staff was rude and don't care attitude citing its not guaranteed . Defeats the purpose of advance booking and my trust on Holiday inn as a chain is seriously dented . Expedia to be fair, tried their best but really disappointed with Holiday Inn as a chain and is reflected by the fact that my next booking I avoided them . Would recommend Expedia should consider blacklisting such chain which doesn't keep guest first , which is the basic principal in hospitality industry !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Gm, Gestion de l’hôtel
Dear Umang,Thank you so much for sharing your valuable feedback with us. I am really disappointed to see that we could not live up to your expectations with regards to your check in experience and that we could not offer you the requested bed type. I completely understand that bed type preference is really important during the stay, however we could not offer you due to non availability of rooms. We have updated your profile preferences for the future visits and have briefed the team as well. Please accept my sincere apologies and give us another opportunity to welcome you back soon with improved services. Warm regards, Suprabhath Roy Chowdhury General Manager