Note fondée sur 442 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 10 févr. 2019 sur Hotels
L’hotel est assez agréable dans l’ensemble, les chambres commencent à être un peu fatiguées et mériteraient d’être rafraîchies. Il est proposée une formule boissons et nourriture à volonté le soir, à éviter. Le petit déjeuner était décevant : rupture d’otangeS donc pas de jus d’oranges et les “French Toasts” étaient très mauvais, j’y ai à peine touché. Le personnel enfin n’est pas très agréable comparé à la plupart des chaînes du même standing. Bref, un peu sur évalué je trouve.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2019 par Ankur Rajbans, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings! Thank you for sharing the detailed feedback and we do regret the inconvenience that has been caused. We shall definitely work on our areas of development and do look forward to provide a better stay experience on your next stay. Looking forward to host you in near future. Best Regards Ankur Rajbans
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2018 par Maulina Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for rating us. Sincerely Maulina Gupta General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2018 par Maulina Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for rating us. Sincerely Maulina Gupta General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Récent, agréable à tout point de vue

Publié le 10 août 2016 sur Expedia
Hyatt place est le petit frère des hôtels de luxe du même nom. Pour tirer les prix, ils ont enlevé le superflu et gardé l'essentiel - et un peu plus. Le résultat est vraiment plaisant, avec un décor, confort et ambiance très adaptés à un voyage d'affaire. La chambre par exemple ne dispose pas de kit rasage ou brosse à dents. Toutefois, l'hôtel vous en fourni un gratuitement sur simple demande. C'est une économie pour eux, sans désagrément pour nous. Un petit bémol concernant l'emplacement: bien que proche de l'autoroute qui traverse Gurgaon, le chemin qui mène à l'hôtel est assez embouteillé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2016 par Maulina G, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,   Thank you sharing your feedback and I am pleased to know that you liked the concept of Hyatt Place. Hyatt Place Hotels is a new Brand of Hyatt in Upper Midscale Business Segment with selected range of services. We currently have presence in Hampi, Pune and Goa and have more hotels in pipeline for future. Thank you once again for choosing to stay with us and I look forward to welcome you on your forthcoming visits.   With best personal regards,   Maulina Gupta General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Team Hyatt Place Gurgaon, Gestion de l’hôtel
Dear Jatin, We are glad that you had a good experience and look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Firstly, the receptionist Alok Kumar took a half hour to check us in, secondly he gave us faulty keys more then once, the rooms were not so great and the shower was hard to figure out. They dont let any outside food services inside the hotel you have to go outside to get it yourself.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Team Hyatt Place Gurgaon, Gestion de l’hôtel
Dear Sandeep, Thank you for the feedback. We apologize for the inconvenience you had to face during your stay as we understand that it can be frustrating. Please be assured that we have already initiated amendments towards the shortcomings you bought to our notice. Please know that this is not typical of our standards, and we hope to have the opportunity to make it right for you in the future. RegardsTeam Hyatt Place Gurgaon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The hotel was not what I would expect from a Hyatt! The shower wasn’t working as expected, the tv was not working and required you to subscribe to the channels. The customer service at reception was poor as they were just rushing you through their checklist!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Team Hyatt Place Gurgaon, Gestion de l’hôtel
Dear Mukesh, Thanks for sharing your feedback regarding you stay with us. We apologize for the inconvenience you had to face during your stay and, we've acknowledged your concern.Please know that your feedback has been shared with the concerned team who are resolving the matter promptly so that other guests do not experience a similar issue. We value your patronage and would like to assure you that this is not reflective of the standards we set for ourselves. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.RegardsTeam Hyatt Place Gurgaon
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Staff did try to resolve issue but had ask for many things which should been done without asking .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Team Hyatt Place Gurgaon, Gestion de l’hôtel
Dear Sarbajeet, Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay, and we want you to know that we've acknowledged your concerns. We understand that unforeseen issues can arise, and we strive to handle them with efficiency. If there's anything more you would like to share, please feel free to reach out. RegardsTeam Hyatt Place Gurgaon