Note fondée sur 852 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de nantes

Hôtel pour affaire

Publié le 30 juin 2018 sur Expedia
Hôtel bruyant et pas nettoye tous les jours Les systèmes d'ouverture se décharge tous les jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2018 par Devin , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis.
3 sur 5
par olivier

Nice motel, but still a motel.

Publié le 27 juin 2017 sur Hotels
Nice motel, but still a motel. Arriving at night, my door was opened (2 days in a row, fixed after reception feedback). No invoice available. Room is comfortable, bathroom not at the same level. So overall, quite expensive for the quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2017
Greetings, We are constantly improving as Royal Oak's only Boutique Hotel. I will address the issue directly concerning your door. We are glad you found the room to be comfortable and hope you will consider staying with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Nice place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Decent rooms and property. Little high priced for the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Great room. The hotel is much better than it looks. Awesome service.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
I had an overall positive experience at this motel. The room was very clean. However,the bed and pillows were not comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Jon , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review Keith! We are in the process now of purchasing new beds and linens throughout the property, and hope to improve upon your stay the next time we get a chance to host you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Every room is unique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Jon , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Meldon! We are so happy you have enjoyed your experiences with us and we are so excited to unveil even more of our plans for the early summer of 2024 with you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Super friendly receptionist!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Nothing fancy, but close to downtown and well maintained . Road noise, but you are downtown. Room was warm, even with heat supposedly off.