Note fondée sur 605 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
64 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Plus ou moins

Publié le 30 juin 2015 sur Hotels
Couvre-lit avec brûlures de cigarettes,bain plus ou moins propre. Parcontre personel courtois et souriant.
1 sur 5
par un voyageur

Not worth saving a few bucks, seriously

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Wow, this place made me uncomfortable. The room lacked basic cleanliness and maintenance. Lots of fruitflies in the bathroom area. Physical hole in the bathroom wall. Trash was piled up on each landing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kathryn, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us.Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
The floor was sticky, there were a couple hairs left from the previous guest(s) in the bathroom, the bed didn’t feel clean at all really. And there wasn’t enough towels (none that were big).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chris,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
It could have been worse but as time passed turning into night time roaches just started coming out and I just left last night same day I checked in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tyliah, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6