Note fondée sur 595 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2018 sur Hotels
Bon hôtel pour une ville étape Le petit déjeuner est servi c'est bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2019 par Chaz H, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour la critique. Votre entreprise et vos commentaires sont grandement appréciés. Nous espérons te revoir bientôt.
4 sur 5
par philippe

Mauvaise literie

Publié le 11 févr. 2016 sur Hotels
Bon rapport qualité prix mais la literie laisse vraiment à désirer c est le minimum
4 sur 5
par un voyageur de Hooper

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Kati , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property. We apologize that our property did not exceed your expectations. Nothing means more to us than providing a great guest experience, and I apologize that we let you down. We'll do better for you next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Room was clean and bed was comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
What was what I expected
5 sur 5
par un voyageur de Calgary

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
The WIF was the worst we have ever had! Could not connect and when we did connect it didn’t work and disconnected! I had lots of over data charges on my phone that cost me.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
The room was filthy. There were toenails all over the carpet. Also there was black hair everywhere and on the towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Kati, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. On behalf of our entire team, we sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered in your room. We strive to maintain the highest standards of cleanliness and it is concerning to learn that we did not meet those expectations during your stay. We take this matter very serious and are currently investigating the situation to prevent any reoccurrence. Kindly reach out to our office as we would like to rectify the situation and regain your trust.Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with the exceptional stay you deserve.