Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
L’hôtel est vraiment très bien situé par rapport au centre ville et tous les sites à visiter . C’est le point fort de cet hôtel. Le personnel est très gentil, juste dommage de ne pas nous donner des informations où nous venir en aide .( peut-être mettre des flyers dans différentes langues) Il faut savoir se débrouiller dans la langue. Côté ménage y a des jours où c’était superficiel mais dans l’ensemble ça reste correct. Notre séjour reste malgré tout un bon séjour.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Stains

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

parfait :)

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
très bien situé à 10 minutes des centres d'interet de Dublin. chambrez très confortables. excellent petite déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Meryem - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your outstanding review! Our location is really a credit to the hotel and I am glad it was to you too We are glad to learn that you had a fantastic experience during your stay at Maldron Hotel Kevin Street. We appreciate your kind words! It was our pleasure taking great care of you! We look forward to sharing another amazing experience with you soon. Have a lovely day.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2022 sur Expedia
proche tous quartiers dublin à pied petit déjeuner, service bar plus que médiocre : manque de choix, qualité moyenne, plein de manquant par rapport à la carte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2022 par Meryem, Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback for your stay with us here at Maldron Hotel Kevin Street. Our location is really a credit to the hotel and I am glad it was to you too. Guest feedback is extremely important to us to ensure we are continually enhancing and improving our guest offering. I will be sure to share your feedback both constructive and positive with our team for review and action. We Hope to welcome you back to show you what we can truly deliver.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel propre et bien situé

Publié le 23 déc. 2021 sur Hotels
Hôtel calme et bien situé à quelques pas du centre ville. Super vue sur la cathédrale Saint Patrick. Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2021 par MM, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback after departure. We really appreciate the time taken to let us know. Kind Regards Reservations Department
3 sur 5
par un voyageur

Hotel normal sans plus

Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
Chambre proche machine à glaçons (bruyante) porte mitoyenne (on entends tout des voisins), salle de bain handicapé pas pratique, pas de service de nettoyage cause covid, pas de changement de serviette ni papier toilette, pas de bouteille d’eau pour une prix très cher !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2021 par Eduardo Aidar Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave some feedback for your stay with us here at Maldron Hotel Kevin Street. I am delighted to hear that nearly everything was to your satisfaction and that you enjoyed your time at the hotel. However, I do apologize for any inconveniences that were caused your comments will be passed on to the appropriate departments in the hopes of delivering an even better service in the future. Warm Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2021 sur Expedia
Belle chambre au 5ème très lumineuse et avec vue sur la ville. Propre et bien aménagée. Un bon buffet pout le petit déjeuner (qui pourrait être amélioré avec plus de choix de fruits). Personnel assurant le service de restaurant le soir très professionnel et chaleureux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2021 par Eduardo Aidar Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your outstanding review! We are glad to learn that you had a fantastic experience during your stay at Maldron Hotel Kevin Street. We appreciate your kind words! It was our pleasure taking great care of you! Thank you for a mention to the Kevin Street Team it’s great to see there had work does not go unnoticed. We look forward to sharing another amazing experience with you soon. Have a lovely day. King regards,
3 sur 5
par un voyageur

Good location but bad service

Publié le 16 oct. 2021 sur Hotels
Only positive things : quiet place, clean and well situated. But too expensive for the service. Very bad explanation for parking (where, how to i'use the ticket, hours..) , person at the receiption who "don't see" that we already paid parking. Then we simply heard the people's outside the room as they were with us. The breakfast is good but no fresh orange juice, and the rest is very basic.. So not the good price for the confort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2021 par Beatriz Lopez , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback for your stay with us here at Maldron Hotel Kevin Street. Guest feedback is extremely important to us to ensure we are continually enhancing and improving our guest offering. I am disappointed that your stay was not a smooth experience. I do apologies for the inconvenience caused and can assure you that this is not our usual standard. I will be sure to share your feedback both constructive and positive with our team for review and action. We Hope to welcome you back to show you what we can truly deliver. Kind Regards Beatriz Lopez Front Office Supervisor