Note fondée sur 929 évaluations de clients

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4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel Très bon emplacement

Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Pris une chambre 3 lits/adulte Excellent hôtel. Très propre. Très bien situé a proximité immediate du "centre ville". 10mn max à pied A proximité des bus a destination de l'aéroport (bus navette 700 ou ligne 16) Possibilité de laisser ses bagages avant et Après le check in/out Personnel très aimable. Le 2ème lit simple est un lit normal/ taille adulte Bouilloire dans la chambre (avec sachets "nescafé" Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2024 par Ian, Gestion de l’hôtel
Dear Khier,Many thanks for sharing your experience at Maldron Hotel Parnell Square. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,IanDuty ManagerMaldron Hotel Parnell Square
2 sur 5
par un voyageur

Dommage

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Habitué de cet hôtel lors de mes déplacements professionnels, j’ai été surpris qu’on puisse me positionner dans une chambre avec une porte communicante de si mauvaise qualité. J ai littéralement entendu mes voisins toute la soirée et une bonne partie de la nuit….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2024 par Ian, Gestion de l’hôtel
Dear MATHIEU,I would like to start by thanking you for the time spent on writing a review for our property, I am sorry to read that your experience did not live up to your desired expectations. The Maldron Hotel Parnell Square management team really appreciates all feed back from our guests and we really find it helpful to take time on customer opinions regarding their stay.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.I look forward to hearing from you soon.Kindest RegardsIanDuty ManagerMaldron Hotel Parnell Square
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Ian, Gestion de l’hôtel
Dear FRANCINE, Thank you for rating your stay with us at Maldron Hotel Parnell Square. We hope to welcome you back again in the future. Kind regards,IanDuty ManagerMaldron Hotel Parnell Square
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Dear Monique,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Alfredo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2023 par Letizia - Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Dear Herve'Many thanks for sharing your experience at Maldron Hotel Parnell Square. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you back in our hotel anytime soon. Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Letizia - Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,Thank you for taking the time to review your stay at the Maldron Hotel Parnell Square. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It is always good to get positive feedback from our guests, it's very important for us. We hope to welcome you back to the hotel in the future. Kind Regards,LetiziaFront Office Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Letizia , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Many thanks for sharing your experience at Maldron Hotel Parnell Square. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you back in our hotel anytime soon. Kind Regards,LetiziaFront Office Supervisor Maldron Hotel Parnell Square
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2023 sur Expedia
Bien situé et personnel disponible et très serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for reviewing our hotel.We are delighted our staff has always been helpful during your stay.Location is our best strength, we are delighted that helped you while visiting the town.Looking forward to welcoming you here again.Best regardsMario
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Mario Terminiello, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review our hotel.We are delighted you enjoyed your time with us.Best regards
2 sur 5
par un voyageur

très déçu

Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
très déçu par cet hôtel, le service est moyen, les chambres ne sont pas faites si on reste plusieurs nuits, on m'a expliqué que c'était à moi de le demander, assez surprenant pour un hôtel à plusieurs étoile, assez bruyant, tout est payant et le petit déjeuné est hors de prix mais plutôt sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2022 par Mario Terminiello, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah, We are sorry our hotel did not fully march your expectations. In regards to room cleaning, we still have some guest who prefer not to have the housekeeping entering in the rooms for covid sensitivity. That is why we inform the guest at check in, of course when you arrived you could have requested the reception to have the room serviced every day and we would inform the housekeeping without you having to inform us everyday. We will take your review in consideration and maybe push more the guest staying multiple night to let us know at check in. Wish you all the best