Note fondée sur 851 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
The staff was great. The room service was great too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your loyalty
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
I liked it, it was a nice area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nayzeth,We always appreciate hearing from our guests, and we're glad you enjoyed your visit. If there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know. We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconveniences during your stay with us. We strive to deliver a favorable stay experience, and we apologize for missing this opportunity with you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your loyalty and kindness. Have a great 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Front desk was exceptional, very helpful and assisting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for the reflection on the team. We appreciate your loyalty.
1 sur 5
par un voyageur de Palm Desert

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconveniences during your stay with us. We strive to deliver a favorable stay experience, and we apologize for missing this opportunity with you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Small beds. Bed doesn’t fit two at all.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very squirley establishment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aaron,Thank you for your review. We regret to learn of your disappointment with your experience. Please feel free to reach out to us offline if you wish to discuss your concerns in further detail, or if you have any suggestions for areas in which we can look to make improvements for the future. Take care, and we hope to hear from you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconveniences during your stay with us. We strive to deliver a favorable stay experience, and we apologize for missing this opportunity with you.