Note fondée sur 925 évaluations de clients

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3,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Nous avions réservé une chambre avec deux lits doubles parce que nous étions quatre personnes. Lors de notre arrivée, l'employé nous dit qu'il ne restait qu'une chambre avec un lit double. Nous lui disons que la réservation était fait depuis longtemps et nous lui demandons comment ça se fait qu'il n'y avait pas notre chambre. Il nous répond qu'il y a eu "sur booking". J'ai dû aller louer une chambre ailleurs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2020 sur Hotels
L'employée a la réception portait un masque, car elle a eu uncancer du poumon. Très gentille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2020 par Days Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Jeannine, Your kind words are appreciated and thank you for taking the time to leave us a review. Our team works hard to provide you with a great experience and I am happy to hear that our team hit the mark during your stay! I will be sure to share your kind remarks with them and I know they will be happy to hear what you had to say. Thank you again for your review! We look forward to your next stay with us at the Days Inn & Suites!
2 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
Très mauvais état des installations, la propreté est douteuse, mais les lits sont confortables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par Days Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Catherine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn & Suites by Wyndham Fort Bragg/Cross Creek Mall. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. I apologize for any inconvenience during your stay with us. We are under new management and we are renovating the property. We will be sure to address your concerns. We will do our best to make your future stay more pleasant. Please again accept my apologies! We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2019 par Days Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. I apologize for any inconvenience during your stay with us. We are under new management and we are renovating the property. We will do our best to make your future stay more pleasant. Please again accept my apologies!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
The hotel was remodeled nice but issues with house keeping & breakfast ended to early 9am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par NICK(GM), Gestion de l’hôtel
We aim to deliver to you the best possible experience during your stay. We are gutted when we miss the mark as we have according to your review. Thank you for bringing this to our attention. We will use your feedback to make us better and to ensure this does not happen again. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par NICK(GM), Gestion de l’hôtel
We appreciate your excellent feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We will make your future stay more pleasant. Please join us again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Very affordable very convenient and clean !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par NIKC(GM), Gestion de l’hôtel
We appreciate your excellent feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We will make your future stay more pleasant. Please join us again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par NICK(GM), Gestion de l’hôtel
We appreciate your excellent feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We will make your future stay more pleasant. Please join us again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par NICK(GM), Gestion de l’hôtel
We appreciate your excellent feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We will make your future stay more pleasant. Please join us again!