Note fondée sur 860 évaluations de clients

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4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review, I appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Over all a perfect hotel

Publié le 10 avr. 2019 sur Hotels
99% perfect!! Super quality price ratio, brand new hotel. Very quiet, spacious room, great people. Only BAD experience is that at the bar they hold your credit card while you are eating and drinking, « because you can get drunk and not the bill » To me the worst behaviour ever, I get really offended by that!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Easy check in. Clean and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Wilson,We're delighted you enjoyed your stay at Craftsman Inn & Suites and appreciated our peaceful atmosphere and dedication to cleanliness. Welcoming you back would be a pleasure, so please return soon for another memorable time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024
The floor made noise every time you walked, the bed was making a lot of noise, that was my only problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Wilhelmina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're disappointed to learn about the noise issues you encountered with the floor and bed during your stay. Rest assured, we'll address these concerns to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back to Craftsman Inn & Suites for an even better stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Clean quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Wilson,Thank you for staying at Craftsman Inn & Suites. Ensuring a peaceful and comfortable environment is our priority, and we're glad we could provide that for you. We look forward to welcoming you back for another serene experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!