Note fondée sur 141 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Tres bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Lidu Guzman, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back very soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Bruit incessant à chaque 15 minutes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Lidu Guzman, Gestion de l’hôtel
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été dérangé par un bruit incessant toutes les 15 minutes. Votre confort est notre priorité, et nous allons prendre des mesures pour identifier et résoudre ce problème au plus vite. Nous vous remercions de nous avoir informés de cette situation et nous espérons que votre prochain séjour sera plus agréable.
3 sur 5
par un voyageur de gatineau

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Best Western Plus Ft Lauderdale Hollywood Airport , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback and review - we're happy you enjoyed your check-in experience and everything else has met your expectations!! Thank you for choosing the BEST WESTERN PLUS Ft Lauderdale Hollywood Airport Hotel!! We hope you'll share your positive experience with friends and family and we look forward to welcoming you back again should you find yourself in the area! All the best in 2023 and beyond!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Best Western Plus Ft Lauderdale Hollywood Airport , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback and review - we're happy you enjoyed your check-in experience and everything else has met your expectations!! Thank you for choosing the BEST WESTERN PLUS Ft Lauderdale Hollywood Airport Hotel!! We hope you'll share your positive experience with friends and family and we look forward to welcoming you back again should you find yourself in the area! All the best in 2023 and beyond!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
👍
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024
nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Lidu G, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your comments and hope that you can stay with us again.
1 sur 5
par un voyageur de hoosick falls

Publié le 18 mai 2024
this property had an unsafe dwelling posted in window..the hallways had no ac..pool was closed due to unsafe dwelling..i took a pic of the sign but am not able to upload..i travel all the time using travelocity and this place should be taken off the list...for breakfast no juice, milk or water..coffee only..breakfast staff rude..young man at the front desk laughed at me when i complained..very unprofessional..if we had seen the unsafe sign when we checked in we would have checked right out..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Lidu G, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we appreciate your comment. I hope you can stay with us again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024
Very close to the Airport. I didn’t like that they didn’t have lights over the bathroom mirror
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Lidu Guzman, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We're pleased to hear that our proximity to the airport was convenient for you. However, we apologize for the inconvenience regarding the lack of lights over the bathroom mirror. Your feedback is valuable to us, and we will address this issue promptly to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We appreciate your patronage and hope to welcome you back for an improved stay soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Lidu Guzman, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back very soon.