Note fondée sur 978 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
La nourriture est correcte, le personnel est très gentil par contre les chambres et la salle de bain ne répond aux standards de l’hôtel, pour le prix qu’on a payé, on aurait pu prendre un motel saurait été la même chose . Toilette pas propre, manque de propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yves,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of poor room conditions very seriously and will be discussing your feedback with our team to ensure we do better going forward. Please accept our apologies that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking the time to review your experience. Best Regards,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi CliffordThank you for taking the time to review us. Hope you can visit us again in the near future.ThanksCS
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Le personnel très professionnel mais les chambres son désuète
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,Our friendly staff works hard to ensure all our guests feel welcome and will be glad you appreciated their kind assistance. However, we apologize for any concerns about the age of the property, and we'll keep your comments in mind. The next time you're in the area, please come see us again.Yours in hospitality,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
Propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,We are happy to see that you enjoyed your overall visit and appreciated our clean accommodations. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again soon! Yours in hospitality,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024
Very clean and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi JamesThank you for the high score you have given us. We appreciated very much. Hope to see you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi AnonymousThank you for a great score. Hope to see you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Hotel was great! Bed was comfortable. The location was convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bethany,Thank you for allowing Fort Lauderdale Marriott North to host your recent stay. It's wonderful to hear we were able to deliver an enjoyable experience and that you appreciated our great location, as well as found the beds to your preference. We're grateful for your positive rating, and we hope to have the pleasure of your company again soon. Yours in hospitality,General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par cs, Gestion de l’hôtel
Hi LuzThank you for taking the time to review us. We hope you choose us again in the near future.