Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Propreté impecable et bien organisé... Ne marque de rien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par OG, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Tres bien. Personnel convivial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at the Hampton Inn & Suites Ft. Lauderdale South through the Guest Satisfaction Survey.As a Valued Guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
Le logement et le personnel sont au top. Je reviendrai c'est sure !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par Edward Munley, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at the Hampton Inn & Suites Ft. Lauderdale South through the Guest Satisfaction Survey.As a Valued Guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
L'hôtel est très agréable. Le personnel est très à l'écoute et très serviable. J'ai beaucoup aimé mon séjour . J'ai eu un soucis avec ma chambre et la réceptionniste a été réactive. J'ai beaucoup apprécié mon séjour là-bas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par Edward Munley, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at the Hampton Inn & Suites Ft. Lauderdale South through the Guest Satisfaction Survey.As a Valued Guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par fllap, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the F Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport & Cruise Port. As a Value Guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. We saw that you rated our overall service an “8”; however, we also noticed that there were several missed opportunities. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, we would love to discuss your areas of concerns further. Whenever you have a moment, feel free to contact me (Alejandra Cordero) directly at the hotel so that we can continue to improve our hotel operations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2020 par fllap, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey,
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien placé et accueillant

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
En transit entre deux avions, cet hôtel est idéalement placé à 5 à 10 min de l’aéroport et à 5 min à pied d’une immense zone commerciale. Le personnel est accueillant et souriant. La chambre que nous avions était très grande, bien équipée et au calme. Le petit déjeuner est classique mais bon. La navette est gratuite entre l’hôtel et l’aéroport dans les deux sens.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2019 par Michael Jensen - FDL, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful survey!!
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel près du port

Publié le 25 nov. 2017 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix près de port incluant les navettes gratuites de l’aéroport et le port de croisière.
5 sur 5
par Alain

Bel emplacement.

Publié le 13 mars 2017 sur Hotels
Excellent lieu.