Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Kids pull the fire alarm during the night. A few familly was speaking all night in the coridor. It was a terrible night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Renaud, Thank you for staying with us and writing a review. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We understand the importance of a peaceful and restful night's sleep for our guests. We will address the noise issue from our other guests with the utmost seriousness to prevent such incidents in the future. Please also know that our front desk is available at all hours to help make your stay as comfortable as possible. Your feedback is valuable to us, and we hope you will give us another chance to provide you with a more pleasant and enjoyable stay in the future. Michael Gillmer,General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Attitude condamnable

Publié le 11 nov. 2022 sur Hotels
La chaîne Holiday Inn est fiable et sans surprise et c’est pourquoi nous aimons y séjourner particulièrement pour leur propreté, leur confort et leur proximité des grands axes routiers. CEPENDANT, nous avons été estomaqués d’apprendre à notre arrivée qu’on devait ajouter la somme de 40$ us pour notre arrivée trop hâtive, soit 2h avant le check in. Nous avons pour habitude de respecter les heures d’arrivée et d départ des hôtels mais cette fois-ci nous venions d’être évacués de notre domicile à cause de l’ouragan Nicole qui a touché terre pendant notre nuit d’hébergement. Nous considérons que la politique de la maison Holiday Inn devrait démontrer plus de souplesse lors d’événements de cette nature. Un peu d’humanisme avant l’appât du gain serait apprécié. Dorénavant, nous aurons envie de regarder une autre chaîne d’hôtels et ce malgré tous les aspects positifs que nous y voyons. Une telle attitude doit se payer et ce n’est pas aux clients d’en payer le prix. Nous sommes extrêmement déçus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are genuinely sorry about the circumstances that brought you to us. We also regret your disappointment with our hotel's early check-in policy. Feedback such as yours allows us to continually monitor and improve our guest experience. We hope to have another chance to welcome you on a future visit.Michael GillmerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, we are delighted you had an outstanding stay at Holiday Inn Fort Lauderdale Airportand that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon. Michael Gillmer, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Julia, thank you for being our guest. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we do regret if we missed meeting some of your expectations. We apologize if we disappointed you, and we hope to have another opportunity to welcome you back soon. Michael Gillmer General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Jean, thank you for the kind rating. We are glad you had a wonderful time at Holiday Inn Fort Lauderdale Airport. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience. Michael Gillmer, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2022 sur Expedia
Personel incompétants, manque de service. Très longue attente. Aucun service de nettoyage de chambre si vous restez plus d'une journée. Trop dispendieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Sylvain, thank you for your review. We apologize for the service issues you encountered during your stay. We will address this appropriately to ensure this is not repeated. We value your feedback and hope to have another opportunity to demonstrate the excellent hospitality you should have experienced on this visit. Michael Gillmer General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2022 sur Expedia
Personnel compétent, très bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Garnel, we are so happy you chose the Holiday Inn Fort Lauderdale Airport for your recent visit to this area. We will share your kind comments about our attentive service with our staff, to know their efforts are noticed and appreciated by our guests. Thank you again for staying with us, and we look forward to welcoming you back soon. Michael Gillmer, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Annick, thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at Holiday Inn Fort Lauderdale Airport, we would like to invite you for another outstanding visit. Michael Gillmer General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2021 sur Expedia
Proche de l’aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2021 par AGM, Gestion de l’hôtel
Johanne, traveling can be challenging enough, so we, at the Holiday Inn Fort Lauderdale Airport, strive to make it stress-free for all our guests! We were delighted to read we provided you with a comfortable and quiet stay, and our convenience to the airport was perfect for your needs. Should your travels bring you back to Fort Lauderdale, it would be our pleasure to host you again. Michael Gillmer, AGM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024
Early check in and front desk were very nice. Room smells of mildew and pool towels were hard to come by. Nice pool area. Food at cafe for dinner was good - flatbreads and drinks. Vending machines available for quick drinks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Holly, On behalf of our entire team at the Holiday Inn Fort Lauderdale Airport, thanks for the excellent rating! All of our associates work hard to deliver a great experience, and we appreciate you noticing their efforts. We enjoyed having you as our guest, and we hope to welcome you back soon on your next visit to Fort Lauderdale. Michael GillmerGeneral Manager