Note fondée sur 861 évaluations de clients

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3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Very humid. The metal of the accessories is rusty Very dirty carpets No fan in the bathroom Sink in the bedroom No safe
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Bien dans l’ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2021 sur Expedia
Mauvais odeur de la chambre m’a déplu et le petit déjeuner offert
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings, Thank you for your rating. We hope to see you again soon. Sincerely, Shelly S. General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Montréal, Qc

Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
tout est très bien et assez près de magasins, restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par gm, Gestion de l’hôtel
Claude, Thank you for your feedback. We strive for excellence here at La Quinta Inn & Suites Deerfield. I am pleased that we were able to provide you with exceptional service. We hope to see you again soon. Sincerely, Shelly S. General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
Rapport qualité prix correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Mireille, Merci pour votre note et vos commentaires. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement, Shelly S. Directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings, Thank you for your rating. We hope to see you again soon. Sincerely, Shelly S. General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024
I checked in near midnight on Friday, March 1st. I left my room on Saturday and returned late that night, to find my bed unmade and wet towels exactly where I’d left them for housekeeping. I notified the night clerk who apologized, made a note and said it wouldn’t happen again. I mentioned it at the desk as I left for the day on Sunday. The clerk made note and again assured me it wouldn't happen again. I got back late Sunday night to find my room again untouched by housekeeping. I spoke with the night clerk who again apologized and gave me fresh towels and shampoo. She suggested I speak with Tina (day manager) on Monday morning. I spoke with Tina prior to checking out. I voiced my complaints in a civil manner without raising my voice or using off-color language. I told her I would be giving this hotel a bad review and she told me she considered my comments as being "threatening"! I find it amazing that a manager in a national hotel chain would consider my valid complaints as "threatening". I think she may be in the wrong job if that's the way she handles each complaint. I contacted Travelocity and after hearing how bad the housekeeping was for my brief three-night stay at La Quinta Inns & Suites by Wyndham in Deerfield Beach, FL - the best that Travelocity could do was a $50 credit (NOT A REFUND). I’m 78 years old and never travel (this trip was for a funeral). So, I’ll end up with ZERO compensation. Awful experience!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
The room layout was nice, but a bit noisy with the AC unit that started up like a disael engine. The first night, no hot water