Note fondée sur 1 147 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Bécancour

Publié le 21 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Yvan,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2022 sur Expedia
Tres propre . Facile d’accès . Piscine agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sylvain, It is so wonderful to see that we were able to provide you with a superior level of service and accommodations. We would love to see you back on your next trip to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mathieu, It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2022 sur Expedia
Les lits étaient corrects. Mais des paquets de cheveux au sol et une étiquette pas enlevée dans le bain ce n’est pas intéressant. De plus le déjeuner montré sur les photos promotionnelles était loin d’être à la hauteur. Et parler avec une personne par vidéo au comptoir est inacceptable. En partant j’ai demandé une facture et on m’a répondu que c’était à Expédia de me la fournir. Je l’attends toujours. Plus jamais ces établissements surtout s’ils n’ont pas de personnel au comptoir. Maintenant j’espère que vous allez m’envoyer une facture en bonne et due forme le plus tôt possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our hotel. We hope you'll return to see how we continue to grow thanks to valuable guest feedback such as yours.
5 sur 5
par un voyageur

Belle hotel! Je recommande

Publié le 30 déc. 2021 sur Hotels
Très belle hotel propre! Pas de personnel physique pour le check in. Bcp de commodité. Piscine à l'ombre rendu l'après-midi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time you've taken to rate your stay. Thank you for your feedback regarding our hotel. We hope to someday have another opportunity to host your stay.
3 sur 5
par un voyageur de CLIFTON

Publié le 3 mai 2024
Didn't like the remote check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello DANIEL,We appreciate your feedback regarding the remote check-in process. Your comments are valuable for our ongoing efforts to enhance guest experience at our hotel. If you have any further suggestions or concerns, please don't hesitate to contact our management team for assistance. Thank you for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024
Kiosk check in. Very fast and professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Laurie,We appreciate your feedback on our efficient kiosk check-in process. We strive to provide a seamless experience for our guests. Thank you for recognizing our efforts to ensure a smooth and speedy check-in process.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024
Very unique first time dealing with a virtual associate, check-in and out went smoothly. However, I was not told that you would be holding $100 on my account for incidentals, and I was charged twice for a one night stay. My account was not credited for several days after my visit, Room was very clean. However, other than seeing the laundry staff, no one else was available. I specifically asked for a room with a bath, only to find out there was no plug for the tub. Tried to reach staff on the zero number that was provided, after five tries over a period of time I finally gave up. So having service staff available 24 ours is not the case. Only other comment is the outside appearance. There’s no signage on the building, and I drove right past it, looks rundown. However, I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Hollis,I appreciate you sharing your experience with us. We're glad to hear check-in and out went smoothly. Please note that a hold for incidentals is standard practice. We apologize for any inconvenience regarding your double charge, which was promptly addressed post-visit. It's great to know you found the room clean. Rest assured, we've taken note of your feedback regarding staff availability and external signage. We hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mike,We're delighted you had a positive experience with us! Please don't hesitate to share any further feedback with us directly. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur de BOLINGBROOK

Publié le 5 mars 2024
This property should be removed from Travelocity, they are using bait and switch pricing tactics, saying the price they gave me was the price i was given by travelocity but it was 50 dollars more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John, We apologize for any confusion regarding the pricing. We recommend reaching out to Travelocity directly for assistance with the discrepancy in the price quoted. Your feedback is valuable in helping us improve our services.