Note fondée sur 892 évaluations de clients

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4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de St-Donat de Montcalm

Publié le 12 nov. 2021 sur Expedia
Bel endroit propre mais Très très très bruyant...nous n'avons presque pas dormi de la nuit...des gens parlaient dans les passage comme dans leur salon !!! De 4hrs a 7:30 le matin !!
5 sur 5
par un voyageur

Près de la perfection.

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Toujours un plaisir de passer un court séjour à cet endroit. La place est superbe avec sa cour intérieure. De plus avec hotel.com le prix est excellent. Le déjeuner est très bon et les chambres confortable à souhait. Le service au comptoir dès l'arrivée est merveilleux. Même une des demoiselles parle un peu le Francais et aime le partager. Un séjour parfait encore et toujours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par MJ, Gestion de l’hôtel
I only wish that I knew French so that I could thank you for your kind words in your language! We appreciate you staying with us, and invite you back any time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Dirty looking shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Nilsa,Thank you for your recent stay at our property. We will like to apologize for you less than stellar experience. We will be providing feedback to our team, so we improve going forward. We hope you will consider staying with us once again in the future, so we can provide you with a truly rewarding experience. Yours in hospitality,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
The non-smoking room smelled strongly if cigarettes even perfume couldn’t mask. The bathroom was dirty, especially the shower and the handle the sliding doors was broken and the lock didn’t lock which meant I slept in an open room being on the second floor. Overall not a place to stay at again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Rhonda,Thank you for your recent stay at our property. We will like to apologize for you less than stellar experience. We will be providing feedback to our team, so we improve going forward. We hope you will consider staying with us once again in the future, so we can provide you with a truly rewarding experience. Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Quick check-in and out. Bar was busy, but the staff were fast, friendly and helpful. Room quite comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Jean,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel and staff to your liking. Thank you for your patience with us at the bar, I am glad our staff was able to quickly take care of you. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Raymond,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel and staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
The carpet was super sticky for some reason. The shower floor was black and several light did not turn on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Adam,Thank you for taking a moment to share your experience. We sincerely apologize for the issues encountered in the room; we have communicated with our staff so we can rectify them. We hope you will consider staying with us in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The hotel seems old and outdated. The carpets needs to be chance because you can smell it but not extremely bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for taking a moment to share your experience. Your feedback is extremely important and will help us improve in the areas you have highlighted. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Parking lot had trash in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Brian,Thank you for taking a moment to share your experience. I will like to apologize for the visible trash found at the property, this is clearly not the image we want to showcase of our property. We hope you will consider staying with us in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Christian R. , Gestion de l’hôtel
Hello Gerald,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel and staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!