Note fondée sur 397 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Megan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Emmanuel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024
Unique property. Clean rooms and bathroom. Close to dining options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Liz G. - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024
The property is updated, and very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Dierick Goico , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Tina.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Stopped in for one night while passing through and will stay here everytime I pass through the area. It is in a great location close to everything in Downtown Gainesville. The customer service was great, especially the bartender and front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Dierick Goico , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Dewey!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Heart of quaint downtown. Nice pool to swim or cool off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Dierick , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Rich.
5 sur 5
par un voyageur

Would have stayed longer if I could

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
My husband and I were in town for 1 night and wanted a comfortable stay. The Hyatt Place provided that. Upon entering the room I felt comfortable. It was clean and I knew I would sleep good. This is not the hotel's fault, this is just an fyi for others. There are homeless people around the property. We opted not to spend the money for valet and parked on the street. When we left at 6am, there were people hanging out on the corner. It was dark, so we made sure to be vigilant and get right to our car. I would stay again despite that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Liz G. - Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, please know the hotel is working to address these issues. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Blue Bell

Publié le 19 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Dierick Goico , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Lee!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Liz G. - Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Liz G. - Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Liz G. - Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was less than perfect, if we can be of any assistance on making your stay better for your next visit, please do not hesitate to reach out.