Note fondée sur 925 évaluations de clients

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3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
Staff very friendly, they allow me to keep my vehicle parked after check out. Thank You.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Harlin Lee ~ Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

MOTEL HORRIBLE

Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2019 sur Hotels
Motel très bien placé!!
3 sur 5
par un voyageur

TRES CONVENABLE POUR LE PRIX

Publié le 20 oct. 2018 sur Hotels
ENSEMBLE TRES CONVENABLE POUR LE PRIX,MOTEL BIEN SITUE POUR LES VISITES
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024
This is a great budget friendly option. Although dated, the rooms are clean and the staff is friendly and attentive. The location is perfect for exploring the Gettysburg area and the there is plenty of restaurants and shopping within walking distance. My only complaint is the lack of available outlets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Harlin Lee ~ Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024
Old but very functional for overnight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Harlin Lee ~ Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur de ARLINGTON

Publié le 6 mai 2024
Location is very good but the condition of the property was poor at best. Lighting in the unit was very poor. The sink drained very, very, very slowly. The vent fan in the bathroom could not be turned off and the air conditioning unit required you to climb up on the counter to reach it and turn it on/off or adjust the temperature.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Budget Host , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur de Baltimore

Publié le 28 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Harlin Lee ~ Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024
Staff kind friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Harlin Lee ~ Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Outdated. Within a half an hour of checking in someone came to my door asking if I saw $300 sunglasses on the check in counter and then asked about drugs. Walls are very thin and the people in the room next to me were pretty loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Budget Host , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!