Note fondée sur 918 évaluations de clients

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3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Propreté à revoir. Éloigné du centre mais accessible en bus et en rail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Greg, Reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry for the issues you experienced during your stay. I have passed on your issues to the relevant managers so that these can be addressed. Kind regards The Leonardo inn reception team
4 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
La chambre et l’établissement répondait à nos attentes,pour un court séjour. Option de restauration sur place et à proximité. Bon déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par martin, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Leonardo inn west and that you found our service at the restaurant to be very good. We hope that you stay with us again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
All was fine. Service AT the restaurant was very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Greg, receptionist , Gestion de l’hôtel
Hi there Nacer We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Leonardo inn west and that you found our service at the restaurant to be very good. We hope that you stay with us again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2022 sur Expedia
la station de bus à proximité permet de se rendre au centre ville très facilement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay, we are glad to see that u found everything to suite your needs We look forward to welcoming you back to Jurys Inns and Leonardo hotels in the future
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Pas de climatisation, parking payant et excentré..............
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Piotr , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am so sorry for the issues you experienced during your stay. I would be happy to speak to you in regards to your stay in more detail if you wish and hopefully you will be happy to return to the hotel soon and have a more positive stay. Reagrds Piotr Matusiak Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Correct mais pas époustouflant !

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Rapport qualité/prix conforme aux tarifs appliqués, Parking facile à l‘hotel mais payant, pas beaucoup de sourire à la réception, on bosse un Point c‘est tout ! Peut mieux faire !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Piotr , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay with Leonardo Inn Glasgow West End and thank you for your kind comments about our hotel, Regards Piotr Matusiak Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Greg, Receptionist , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property.We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you found our staff to be an amazing group of people.We shall pass your feedback on to the relevant managers.We hope that you will stay with us again in the near futureKind regardsThe Leonardo inn reception team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Ideal location and super friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to leave such a lovely review. We greatly appreciate your feedback on your stay and we hope to see you again soon for another visit
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to leave such a lovely review. We greatly appreciate your feedback on your stay and we hope to see you again soon for another visit
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Rooms are a bit dated and the outside of the hotel makes it looks worse than it is however for what I paid it’s worth the money being so close to Glasgow central
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to leave such a lovely review. We greatly appreciate your feedback on your stay and we hope to see you again soon for another visit