Note fondée sur 902 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Hotels
Très bon hôtel. Propre et Bien situé. Bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par Evelyn G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2022 par Evelyn G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Jaymes -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a review about our hotel. I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again on a future trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Jaymes -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a review about our hotel. I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again on a future trip.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2024
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
It was just ok. Nothing out of the ordinary for looks when pulling up. Was sad to learn the upon checkin the pool was ouy of order. Would have been nice to know prior to check in or even booking as the pool was shut down prior to me booking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par sahil, Gestion de l’hôtel
We apologize for any disappointment regarding the pool closure. We understand the importance of accurate information and will work to improve our communication regarding amenities. Your feedback is valuable, and we will strive to ensure a more seamless experience for our guests in the future. We appreciate your understanding and hope you still enjoyed your stay despite this inconvenience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par sahil, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience caused. Please let us know the issue.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Pool was closed by the county health department, which disappointed me. Room was decent for the price and was clean. Breakfast was okay and I ate it since it was included in the rate.