Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2019 sur Expedia
Lits confortables. Aucun service de nettoyage par la femme de chambre pour un séjour de 3 nuits. Manque de service, tel que fer à repasser et séchoir à cheveux.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Tara, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Red Roof Inn we appreciate your feedback,
4 sur 5
par Danny

Publié le 19 oct. 2017 sur Hotels
Très bonne accueille. Basic et Propre. Proche des Restos et abordable
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024
We left after 20 minutes. Room smelled like smoke and it was noisy. Looked like people were living there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric,We regret to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused during your stay. Guest feedback helps us improve, so we encourage you to reach out to management directly with further details. Thank you for sharing your concerns with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric,We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to contact us directly to discuss any concerns you may have and give us a chance to make it right for you.
1 sur 5
par un voyageur de DENVER

Publié le 21 avr. 2024
Very dirty, noisy and not pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JOSHUA, We're sorry to hear that your stay fell short of expectations. We appreciate your feedback as it helps us improve. If you have any other concerns, please don't hesitate to reach out to our management team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Average cleanliness Desk person very nice Slept well, Near the airport Good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lucie,Thank you for highlighting our pleasant staff and convenient location. We appreciate your feedback on cleanliness and are always working to ensure a comfortable stay for all guests. We hope to welcome you back for another restful stay soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Room was a bit cold, the heater in the room did not work as well,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Calbert, We appreciate your feedback regarding your room temperature concerns. Our team will investigate this matter promptly to ensure all systems are functioning properly. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patience,Thank you for sharing the wonderful rating about your experience here with us. We are happy to see your stay was pleasant, and safe. We hope to have the pleasure of hosting you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Filthy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We apologize if you found any cleanliness issues during your stay. We strive to maintain high standards and appreciate your feedback. Please feel free to reach out to our management team with specific details regarding your experience.