Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Nous sommes arrivés à 23h au Wyndham Grand Rapids. La préposée nous a demandé de cogner à la porte de la chambre 150 avant d'ouvrir pour être certain qu'il n'y avait personne à l'intérieur 😳. Le Wi-Fi ne fonctionnait pas....La douche était brisée (donc aucune doucbe) et la.prise électrique de la salle de bains étaient brisée. Je suis un client de longue date avec Expedia et jamais je me suis plains mais cette fois je demande un remboursement pour ma nuitée. merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
I apologize for your bad experience here at wyndham garden. We are currently going through renovations and we hope you come back and see us again so you can see how much we have improved.
2 sur 5
par un voyageur de ROSEVILLE

Publié le 3 juin 2024
under repairs, terrible breakfast selections. could not understand clerk, one elevator all the way to rear of hotel.would not recommend staying here.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tyler, We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please do not hesitate to contact us directly to provide more details about your stay so we can address any issues you may have encountered.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mary,Thanks for making our day! Your perfect rating is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much, waiting to serve you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Rooms were adequate. Water was HOT and pressure was strong. Annoyingly, we were booked in one of the "poolside ” balcony rooms but we are scheduled and if you like to see humans in the pool that are chill one minute and the next bloodthirsty and bleach soaked !! My favorite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Missy, We appreciate your feedback on the room amenities and water pressure. Please feel free to reach out to management regarding any room location preferences for your future stays. Thank you for sharing your experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Great hospitality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Zamari,We are delighted to hear that you appreciated our hospitality during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable experience at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Good stay awesome staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Corey Edward,We are delighted to hear you enjoyed your stay and interacted with our exceptional team. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your kind words. Should you have any further feedback or require assistance in the future, feel free to reach out to our management team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Great place to stay and close to the airport the staff was friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Anthony,We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and found our location convenient. Our team takes pride in providing excellent service to all our guests.If you have any further feedback or require assistance, please do not hesitate to reach out to our management team directly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate you choosing our hotel for your stay! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to contact us. We hope to welcome you back soon for an even better experience!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
The beds and sheets were stained, cabinets were missing doors, the space’s set up wasn’t exactly welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello daniel, We appreciate you sharing your experience and apologize for any inconvenience caused. Your feedback is valuable for us to address areas needing improvement and provide a better stay for future guests. Please feel free to reach out to our management team regarding your concerns for further assistance.