Note fondée sur 17 évaluations de clients

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3,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Expedia
英語を話せるスタッフがフロントのみで、あとのスタッフは中国語です。ましてや日本語を話せるスタッフはいません。中国に行ったのだから、私が中国語を勉強して行くべきでしたが…。 あとプールが敷地内にあったのですが、ホテルとは別の建物に移動して受付をしなくてはならず、気軽に利用するには不便です。
1 sur 5
par un voyageur

Very bad experience and Poor HK Customer Service

Publié le 31 juill. 2019 sur Hotels
Very bad experience and very disappointed for the HK Customer Service - When I booked the room, I selected "pay in the hotel", but the Hotels.com already charged me for the room fee immediately. This is NOT NORMAL! Normally it should be authorization only, instead of a real charge! Then when I checked out the hotel, hotel charged me again. When I called the HK Customer Service, the people was not helpful, not polite. Through the email communication, they said the HOTEL will refund me in 7-15 days. Now it's 7 days away from my check-out and 19 days away from my booking, I haven't got the refund! And I don't know when I will be refund! Very bad!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2019 sur Hotels
체크인시 굉장히 어설픈 업무처리입니다.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Hotels
第一点很方便,距离火车站很近,只要走路8分钟混沌,整体服务很好。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2018 sur Expedia
とkとくにあとくにありません
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2018 sur Hotels
從訂房道入住都沒什麼問題,但隔天要去吃早餐時,居然無法進入用餐,原因是有人冒用我的名字去用餐!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2018 sur Expedia