Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
M
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hampton Inn Front Desk, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for sharing your feedback with us. We are sorry we were not able to provide you with a highest level quality of service. This is not typical of our usual Hamptonality and welcoming staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. We try hard to make sure all of our guests have a great stay as we are all about Satisfaction Guaranteed. Thank you for your feedback and we hope you will come back and stay with us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Hampton Inn Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at the Hampton Inn & Suites by Hilton -Brantford. We take all guest comments very seriously and utilize them to better the service to our guests. At Hampton Inn & Suites by Hilton – Brantford, we always strive to serve our guests to the best of our ability, and that result should leave our guests feeling they have been given exceptional service during their stay. Thank you very much for your kind review. We are very glad you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you on your next visit to Brantford. Feel the Hamptonality.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Jashan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback. Hope to see you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Jashan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Très propre, bonne réception et déjeuner plus que bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par Nishant, Gestion de l’hôtel
Hi Denis, thank you for choosing Hampton Inn & Suites by Hilton Brantford for your recent stay in Brantford and taking the time to share your feedback. We are excited that you have enjoyed your stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Accueillant, propre,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2022 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Merci j'espère vous voir bientôt comme notre invité.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Très belle chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre réponse positive en espérant vous revoir bientôt en tant qu’invité.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Martina Buenaventura, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at the Hampton Inn & Suites by Hilton -Brantford. We take all guest comments very seriously and utilize them to better the service to our guests. At Hampton Inn & Suites by Hilton – Brantford, we always strive to serve our guests to the best of our ability, and that result should leave our guests feeling they have been given exceptional service during their stay.Thank you very much for your kind review. We are very happy to have you and we are very glad you enjoyed your stay.