Note fondée sur 322 évaluations de clients

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3,8 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
very good staff and location is quiet
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Great value,great staff.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Dipti Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are extremely sorry that you were not happy with your stay. Please give us more feedback so that we can correct and train our staff.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
There was hair in the my bed from prorogue guest covers were dirty, hair inside tub and also charged me a 100 dollar cleaning fee and stated I would receive my refund of 100 when I check out he basically explained that it was a $100 hold
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Dipti Patel, Gestion de l’hôtel
I am extremely sorry for the experience. Thank you for bringing up to my attention. We would have been happy to switch your room immediately if you had call the front desk. We hope that our housekeeping staff took care of your concerns the next day when we gave you service. I am sorry if the staff did not explain incidental deposit correctly. It is hold so that if you wanted to add any charges to your room from our sundry. It is not cleaning fee. Once again our apologies and hope that you will give us another opportunity to serve you.
5 sur 5
par un voyageur

Good rooms

Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
Very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Dipti Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We strive to take care of each one of our guests.