Note fondée sur 851 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Several factors were observed at 10 pm that indicated that this property was too dangerous for us to feel secure with our property and vehicle if we tried to sleep here. We got a refund and found another accommodation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
I saw bedbugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ivan,We take bed bugs reports very seriously and sincerely apologize for your experience. Please know that we are on high alert regarding all reports of pest and are mindful to monitor our rooms in order to address and treat for any issues if we discover them. Thank you again for bringing this matter to our attention and we appreciate your patronage. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
EAST AND CONVENIENT ACCESS TO HIGHWAY
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Analisa,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
It was nice. I love the easy booking and affordable rates. Eating option about a mile away. Could use a table to eat at. Separate from the desk in front of the tv. Staff was very pleasant and kind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jamaine, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andre, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6