Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Saint-Colomban

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
It was both perfect and terrible ! We had people doing Karaoke in Spanish until 4:00 am in the room next or very close to us. 😤
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN HARDEEVILLE. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the loud noise disturbance from other guest. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Red Roof Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Yves, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN HARDEEVILLE and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur de laval

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
Propre, pas de tapis, par contre le décor ordinaire. Bon déjeuner. Aspect motel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Enregistrer Spécialiste de la redirection, Gestion de l’hôtel
Bonjour Ghislaine,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. J'apprécie vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN HARDEEVILLE. Nous apprécions sincèrement votre note positive de 4/5. C'est passionnant de savoir à quel point vous êtes satisfait de notre niveau de propreté et de nos revêtements de sol. Red Roof est toujours heureux d'entendre parler des expériences positives que nos clients vivent dans nos hôtels.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,Gestion du toit rouge
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2023 par Recordo Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Christian, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN HARDEEVILLE and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Bien pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher françois,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au RED ROOF INN HARDEEVILLE. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux de savoir que vous avez eu une belle expérience avec nous, notamment en ce qui concerne le bon rapport qualité-prix. Nous nous efforçons de fournir un service exceptionnel et sommes ravis d'apprendre que vous avez vécu une excellente expérience dans notre hôtel. Les commentaires positifs de nos clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour tout notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore pour vos gentils mots. Le personnel et moi serions ravis de vous offrir un autre séjour confortable à l'avenir.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Vieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Linton Rediresponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Chère Chantal,Merci d'avoir partagé vos impressions suite à votre récente expérience au RED ROOF INN HARDEEVILLE. Nous nous efforçons de fournir aux clients tout le confort de la maison, je suis donc déçu de voir votre note de 2/5. Grâce à vos commentaires, nous pouvons continuer à travailler pour offrir un séjour exceptionnel à tous nos clients.J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel ou dans l'un de nos autres emplacements de marque à l'avenir.Salutations,LintonRediresponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Gérard, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN HARDEEVILLE and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Bon lit, bonne literie et serviettes blanches. On a demandé une autre chambre et on a répondu rapidement à notre demande. On ne se sentait pas en sécurité après la visite des policiers dans la chambre de nos voisins a l aspect louche. La chambre avait une forte odeur de désinfectant désagréable. Pas de tapis, apprécié, mais ménage déficient. Première fois et dernière fois que nous louons un tel hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Adraine RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher René,Nous sommes désolés d'apprendre que votre récente expérience au Red Roof Inn Hardeeville n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Je porterai certainement cela à l'attention de l'établissement afin de répondre à votre préoccupation. Nous apprécions votre entreprise et apprécions vraiment vos commentaires.Sincèrement,Adraine RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Linton Rediresponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN HARDEEVILLE and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,LintonRediresponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
Decent, no more… Personnel at front desk was friendly and helpful, but can’t make up for poor state of the building and furniture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Tianna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at the Red Roof Inn Hardeeville. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us. I'm thrilled that you had a peaceful stay while with us and that you were pleased with the friendliness and helpfulness of our staff. You stated that the upkeep of the building and the furniture was not to your liking. Thank you very much for bringing this to our attention. It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.Sincerely,Tianna RediResponse Specialist