Note fondée sur 807 évaluations de clients

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4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Marriott de Heidelberg à recommander

Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
Excellent séjour, nous avons pu réserver dans des conditions très avantageuses grâce à Hotels.com. Le restaurant proposait le soir de délicieuses pièces de bœuf accompagnées d'un magnifique vin italien. Et il y a beaucoup à visiter à Heidelberg, centre villes avec des boutiques et restaurants originaux et un impressionnant chateaux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Heidelberg Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards,Karina WinklerGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Heidelberg Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards, Karina Winkler Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Accueil très chaleureux et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2023 par Heidelberg Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards, Karina Winkler Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Heidelberg Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We are aware that our hotel doesn't offer the most up to date and stylish product at this time. Until we get a renovation we work hard to compensate that with a brilliant service of our hosts. As it seems we were not able to reach this goal in your case.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance or if you have additional feedback you would be willing to share, I would be more than happy to contact you by phone.All the best,Manjol SollovaManager on Duty
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Heidelberg Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Guten Abend Laurent,zunächst möchte ich die Gelegenheit nutzen und mich für das Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Heidelberg Marriott Hotel bedanken.Da es unser größtes Anliegen ist, Ihnen erstklassigen Gästeservice zu bieten, sind wir sehr stolz Ihre Bedürfnisse zu erfüllen und sind mehr als erfreut zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben.Ihr Feedback wird mit dem gesamten Team geteilt, um unsere Mitarbeiter weiterhin zu motivieren und für außergewöhnlichen Gästeservice zu begeistern.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute und bedanke mich noch einmal für Ihre netten Worte.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ne vaut pas le détour.

Publié le 31 oct. 2021 sur Hotels
Accueil non professionnel : Séjour payé à l’avance (chambre, parking, petit-déjeuner - demande une 2e fois le paiement du parking - exige preuve du paiement - demande 50.- caution - frigidaire pourtant vide - critique procédure de paiement avec portable
4 sur 5
par un voyageur

charme

Publié le 20 sept. 2021 sur Hotels
chambre classique au charme un peu vieillot, literie confortable, calme, petit déjeuner varié un peu loin du centre ville, parking sous l'hôtel un peu cher : 25€ pour 24h, belle piscine un peu froide
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels