Note fondée sur 513 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Your basic well run Holiday Inn Exress, convenient restaurants within walking distance. Good experience with the staff as well
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Right on the main road
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Nice newer hotel in good location
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Will Stay Again 10/10
Publié le 5 févr. 2024 sur HotelsAmazing experience!! We look forward to staying here while traveling again. The staff was incredibly helpful and friendly. The breakfast was 10/10 provide multiple options and good food. The room was super comfortable and clean. You could tell the hotel management truly cares for your experience while staying. Thinking of many ways to try and make your stay as comfortable as s possible and help with things you may have forgotten.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Easy and convenient nice breakfast, friendly staff, beds good
par un voyageur
Only positive is the breakfast.
Publié le 29 janv. 2024 sur HotelsThe beds were terrible. Shower was either too hot or too cold. Black our curtains ineffective, we felt like we were sleeping in the Vegas strip with the amount of light that came through. The staff were friendly and brwakfast was decent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. If we can do anything to make this right, please reach out.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Lynnwood
Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia