Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
L'emplacement,la propreté,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Pink, Gestion de l’hôtel
Lorraine,Il semble que vous appréciez l'emplacement et la propreté de l'établissement. Nous sommes ravis que ces aspects aient contribué à rendre votre séjour agréable. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous sommes reconnaissants de votre retour positif à cet égard. Si vous avez d'autres commentaires ou suggestions sur la façon dont nous pourrions améliorer votre expérience lors de votre prochain séjour, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous sommes là pour vous offrir un service exceptionnel à chaque fois que vous nous rendez visite. Merci d'avoir choisi notre établissement, et nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt !Sincere,Pink Pham
4 sur 5
par un voyageur

Trop cher

Publié le 12 févr. 2023 sur Hotels
La chambre est petite, mais le lit est confortable. C’était le festival du bateau en bois alors le prix pour la chambre était exorbitant! Le réceptionniste nous a donné de mauvaises indications pour nous rendre au « liquor store», nous envoyant du côté opposé d’où il est situé. 😡 En tant que membre silver, j’avais le droit à une bouteille de vin, mais si je ne l’avais pas demandée, on ne me l’aurait pas donnée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par Mike Nguyen, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, we very much appreciated your comments regarding your recent stay at Travelodge Hotel Hobart. I will be sure to share your feedback with our team. I am so sorry to hear that there were some drawbacks during your stay. We do our best to advertise our hotel rooms and the amenities online and I am sorry we could not fully meet your expectations during this stay however I am sure this feedback will motivate our team to better our services in the future. Apart from that I am so thrilled to know that you enjoyed our signature dream catcher mattress quality. We hope to see you again in the near future. Kind Regards, Mike Nguyen Duty Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
L'accueil n'était pas hyper chaleureux et franchement pas d'une super aide, notamment pour trouver à dîner dans le quartier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2019 par Mark, Gestion de l’hôtel
Cher anonyme Merci beaucoup d'avoir pris le temps de réviser. Nous sommes déçus d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Chez Travelodge, nous prenons plaisir à fournir un service de qualité à tous nos clients. Nous aborderons ce problème, car nous sommes en plein cœur de Hobart et il y a une abondance de restaurants et d'aventures passionnantes à poursuivre, à partir de notre hôtel. Sincères amitiés, marque Travelodge Hotel Hobart
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Wotif
Clean & comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Raphael Anyie, Gestion de l’hôtel
Dear Tracey,We thank you for your feedback. We are delighted to know that you were satisfied with the room. I will share this information with the team as I am sure that this will serve as an inspiration for us. We, from the Travelodge Hobart Team, would like to wish you all the best and we look forward to welcoming you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
A lot of things within walking distance, clean and comfortable room. The parking site is on another street so it's not the most convenient if you have a lot of luggage, fee is reasonable $15 for 24 hr period, considering street parking around there can be difficult during business hrs but there's street parking for free between 1800-0800.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par shikha, Gestion de l’hôtel
Dear Ling,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you had a great time staying at Travelodge Hotel Hobart. Your positive comments about our location and cleanliness are truly appreciated.Regarding the parking situation, we apologize for any inconvenience caused. Please note that our onsite parking is limited and operates on a first-come, first-served basis. We understand the importance of convenient parking for our guests and are continuously exploring options to improve this aspect of our service.We would love to welcome you back to Hobart in the future. Please stay in touch, and we'll ensure you're well looked after on your next visit.Warm regards,Shikha Shrestha Manager on Duty
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Wotif
Awesome place would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par shikha, Gestion de l’hôtel
Dear Con,We greatly appreciate you dedicating time to complete our post-stay questionnaire and for generously providing us with your rating and review. Hosting you was a true honor, and we sincerely hope that your stay with us was enjoyable.Please do keep in touch with us and inform us if you have any plans to revisit Hobart in the future.Warm regards,Shikha ShresthaManager on Duty
4 sur 5
par un voyageur

Reasonably Good Hotel

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Walking distance to Airport Skybus stop nbr 4 and to major tourist attractions in Hobart. Hotel provides coin operated laundry service which is great. Only downside are lighting in the Compact Room I stayed is poor and the ceiling fire detector has a ticking sound which is disturbing for a light sleeper like me. Staff is generally helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Raphael Anyie, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We thank you for your kind words. Customer satisfaction is at the heart of everything we do, and we are sorry to know that there were some drawbacks with the room that you stayed in. We always encourage our guests to provide their feedback whilst in-house so that we can have the possibility to resolve the issue immediately.Overall, we are glad to know that you had a pleasant stay with us during your last visit to Hobart. We, from the Travelodge Hobart Team, would like to wish you all the best and we look forward to hearing from you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Raphael Anyie, Gestion de l’hôtel
Dear Roy,We thank you for your feedback. We, from the Travelodge Hobart Team, would like to wish you all the best and we look forward to seeing you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Everything was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Emily, Gestion de l’hôtel
Dear Gustavo,Thank you for the lovely rating, we are pleased to hear you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back soon,Kind regards, Emily Blanch Hotel Duty Manager