Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Ce n’est pas un 5 étoiles du tout. La propreté est vraiment a désirée.le personnel est très gentil et courtois. Mais si je dois revenir assurément ce n’est pas a cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par The Royal Hawaiian, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Christine, Mahalo for choosing us during your time in Hawaii. We are pleased our hotel exceeded your expectations in most areas, but we are disappointed to know you had issues with cleanliness during your stay. Our goal is to provide an enriching and relaxing stay; therefore, we apologize that this was not your experience. We will address this concern to ensure we are working more diligently towards our delivery moving forward. Mahalo again for being our guest and also for your patience. We look forward to your next visit.Mahalo,Nicole Okuna,The Royal Hawaiian, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2022 sur Expedia
Un hôtel de rêve dans un cadre de rêve. Tout est fait pour vous sentir, merveilleusement bien Je recommande sans hésiter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2022 par The Royal Hawaiian, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Frédéric, Mahalo for staying with us and also for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We hope to see you again soon and wish you all the best with your travels. Mahalo,Nicole OkunaThe Royal Hawaiian, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Amazing location and beach access

Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
Nice staff, beach access (chairs are free at the pool which is right next to the beach basically) and really a good location in the heart of Waikiki.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2019 sur Expedia
Magnifique hôtel,nous avons passé de super vacances,très propre,personnel très agréable,emplacement idéal près des boutiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2019 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Aloha, Thank you for sharing your experience with us at The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort. We are delighted to hear that you had such a memorable stay with us, and hope to have the opportunity to welcome you back again in the future!
4 sur 5
par un voyageur de Roseville

Publié le 27 avr. 2024
Simply “Aloha” vibe. Great staff, very friendly
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Noriko, We're thrilled to see your great rating! Your satisfaction is important to us, and we are glad you enjoyed your stay at The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort, Waikiki. If you ever have any thoughts to share or if there's anything we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. Mahalo for choosing us for your time in our city; we look forward to seeing you again soon. Mahalo,Shay Chow,Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Maitai bar was very understaffed. Never any room to sit at the bar, and always a long line to order drinks. Pool is shared with the Sheraton and poor/none service there either. Room was amazing. Staff was friendly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Shono, Mahalo for rating your stay at The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort, Waikiki. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Mahalo,Shay ChowFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia