Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

hôtel standard propre et presque neuf

Publié le 13 juin 2018 sur Expedia
Bon hôtel standard dont l'avantage est qu'il semble presque neuf. chambre super propre, et salle de bain avec comptoir granit et grande douche. Mais avec un petit déjeuner un peu juste, et l' endroit pas d'un grand intérêt (pris entre une banque un arrière de restaurant et une arrière de street-mall) c'est surtout un hôtel de passage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2018 par LQMinal, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de revoir notre hôtel. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans l'ensemble et nous avons hâte de vous revoir lors de vos prochains voyages. Je vous remercie, Minal P. | Operations Director
5 sur 5
par Françoise de NANTES FRANCE

TRES BONNE ETAPE

Publié le 21 août 2016 sur Hotels
Hôtel récent, moderne. Très belle chambre, très propre, literie excellente. Personnel accueillant. Petit déjeuner correct. CALME.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear JoeAnthony,Thank you so much for your positive rating, we greatly appreciate it and value your business. We're pleased to know you had a pleasant experience and look forward to your next visit.Sincerely,Minal P. Director of Operations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Luis Alberto,Thank you for your excellent rating of our hotel, we greatly appreciate it. We look forward to seeing you again soon. Sincerely,Minal P. Director of Operations
4 sur 5
par un voyageur de denver

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Bedding needs to be upgraded
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,Thank you for taking the time to complete a review regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Minal P. Director of Operations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Wayne,Thank you for taking the time to rate our hotel. We're sorry you didn't have the best possible experience. It is our goal to always exceed our guests’ expectations so if you have some suggestions for improvement, we would love to hear from you. We hope you will once again consider us during your future travels so we can show you a better stay.Sincerely,Minal P. Director of Operations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The staff was so friendly and understanding , made my stay soo much more easier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Quiera,Thank you for taking the time to tell us about your experience, it is always a pleasure to receive positive feedback. We are particularly pleased that you found our service to be commendable. Your comments will be shared with our team, whom will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Minal P. Director of Operations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
We love eating at Tin Roof BBQ which was right next door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your thoughts with us regarding your recent stay. We're pleased to know you enjoyed your stay and look forward to your next visit.Sincerely,Minal P. Director of Operations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Nice quiet place, friendly staff as well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Horace, Thank you so much for your positive feedback, we greatly appreciate it and value your business. We're pleased to know you had a pleasant experience and look forward to your next visit.Sincerely,Minal P. Director of Operations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Hotel and the room was very clean and wellintanines. However, there were some additional charges that were not on the bill and came up on my bank account. When I called and asked they were not able to give me a reasons and kept changing the story. I’m gonna think twice to stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jose, Thank you for taking the time to share your comments regarding your stay with us. We appreciate your positive feedback. In regard to the charges you are referencing, charges for damages are only billed after checkout. A folio outlining the reason for the charge was emailed to you upon processing the charge. Thank you again for providing us with the opportunity to serve you during your travels. Sincerely,Minal P. Director of Operations