Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 17 janv. 2020 sur Expedia
There were not a lot pf customers yet they put me next to a guy whom I heard coughing like he was next to me.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2018 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024
This property was not well maintained. It was extremely noisy until midnight or later. I would not book here again no matter how cheap it was.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
Everything is satisfactory.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2024
4 sur 5
par un voyageur

No real complaints, did what they said,

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Clean, TV was difficult to operate though that's minor, breakfast was decent. Overall a fair price and a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Amber Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Danny. We appreciate your feedback and look forward to seeing at your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Looks like all new brand new carpet. Very clean

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Amber Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Julie. We appreciate you sharing your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Always clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Amber Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Autumn for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to your next visit .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Good customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Amber Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate it and look forward to seeing you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Room was ok but super small. Ok for cleanliness. Not a bad place for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Amber Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Holly, Thank you for staying with us. We appriecate your feedback and look forward to seeing you again soon. Please share with us and your next visit how we could make it a 5 for you.