Note fondée sur 911 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2019 sur Expedia
Quand on a demandé à un employé d’aller voir une chambre, car un chien n’a pas cessé de japper de 2h à 7h du matin et qu’ils n’ont rien fait. Je sais que les chiens sont acceptés, mais je souhaitais aussi dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time out of your day to leave us your feedback about our hotel. We apologize about the dog barking and the service issue you experienced. Thank you again for your business, we appreciate you.  Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Close to Airport
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Einfach grausam und dreckig _ habe nicht schlafen können vor Ekel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing feedback about your recent stay. We understand the importance of a pristine hotel environment in shaping a pleasant stay, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. Cleanliness is paramount to us, and we will ensure that our team pays closer attention to this aspect, thereby enhancing the overall guest experience in the future. Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Gave us a room already occupied!

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
They inspect your room while you are staying there! A lot of full timers living there! Gave me a room someone was already in! Went and asked for a refund and left
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Andrea, Thank you for providing us with your feedback. Ensuring a seamless, fulfilling experience for each guest is essential to us; therefore, we are disappointed about the difficulties you encountered and apologize for the inconvenience caused. Please know that we take your feedback seriously and will make the necessary improvements to provide the best possible service. Your patronage is highly valued, and we sincerely hope for the opportunity to welcome you once more, aiming to provide an enhanced experience.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
The room it was really dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Laura, Thank you very much for staying at our hotel. We always strive to provide our guests with the highest standards of comfort and cleanliness, and we are disappointed to hear that we fell short of your expectations. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience caused. To ensure that we continue to meet our guests' expectations, we are taking the necessary steps to address this matter with our housekeeping department. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future and provide you with a more pleasant experience.Sincerely,Hotel Management