Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024
Perfect ckean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating you left for us. Thank you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a rating on your recent stay with us. I am sorry to see we didn't give you a 5 out of 5 experience. Please accept my apologies.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
I messaged the hotel we were arriving late, our flight was delayed and needed the shuttle service with no response, called and nobody answered, wrote for a second time with no response. Arrived to KC airport at 2:00am and no shuttle service available. Luckily enough managed to get an Uber.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments with us. I am sorry you experienced this during your stay. We did have some internet and phone issues during this time. We were working diligently on the issues. Pleas accept my apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you Theodore! We appreciate your rating. Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a rating for us. We appreciate your time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
The staff should tell you that the flight crews always get to go ahead of guests when you shuttle to the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Mark k, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts with us. I will definitely share with our team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
AC did not work great and we had to call maintenance. Some of the furniture looked to be in rough condition. But for the most part it was a great stay and they had great service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you Preston for sharing your experience with us. We appreciate you taking the time. I’m sorry to hear about your challenges, please accept my apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Great value for hotel close to airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts and feedback with us. We appreciate your time and look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Mark K, Gestion de l’hôtel
Thank you Tammy, we appreciate the rating.