Note fondée sur 350 évaluations de clients

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3,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi King, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Nice and quiet. Staff was helpful, but at 8AM the staff was already asking when i'd be checking out. Shower ran nice and hot, but had a leak. Good cool temp. I got what I paid for. Thanks for the hospitality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cody, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsNatalie #Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
The room was comfortable and both the check in person and check out person were very kind. I was disappointed that this room did not have a mini fridge like the other times that I have stayed at this location. Otherwise, it was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Caleb,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
If the single rooms had refrigerator and a microwave
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JamesThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Leevi,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia