Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Hotels
Room was very clean and spacious. Service was ok. Food was not good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Adamo The Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks so much for sharing your experience with us. We want you to feel comfortable sharing good or bad news with us. I’m so sorry that your visit with us fell short of expectations. I also want to thank you for giving us a chance to make things right.We’re using your feedback to make some important changes,I’m pleased we were able to make things better and I hope we see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Adamo The Resort, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure serving you. I really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us.We hope you’ll come and see us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2022 sur Expedia
Nothing to write home about. Very dusty surroundings. Nose got clogged up with dust. Wasn’t a very happy stay.
4 sur 5
par un voyageur

Good place

Publié le 5 août 2021 sur Hotels
Hotel's location is strategic.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
Best hotel & quality food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Luke, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, We are Happy to be part of a holiday you enjoyed, Looking forward to your visit again.
4 sur 5
par un voyageur

Good service at adamo the resort matheran

Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Good stay. Like to go again here because of Jain non spicy food available and good service in hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Luke, Gestion de l’hôtel
Dear Maam, we would be happy to make your stay, pleasant once again, looking forward to you visit once again
4 sur 5
par un voyageur

Good food. Spacious rooms.

Publié le 29 oct. 2018 sur Hotels
Even though I am non vegetarian, i loved the food they served. Nice hospitality except the one who seats at restaurant desk.