Note fondée sur 336 évaluations de clients

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4,5 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Kroekphan D., Gestion de l’hôtel
Dear Khun Dominique,Thank you so much for writing this review, I truly appreciate you taking the time and for sharing your experience with us. It is only through feedback of our guests that we can continuously review and improve our service and quality standards. We value your patronage, and look forward to being of service to you in the future. Regards, Kroekphan D. Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Très bon séjour et super endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Kroekphan D., Gestion de l’hôtel
Dear Khun Cyril,Thank you so much for writing this review, I truly appreciate you taking the time and for sharing your experience with us.It is only through feedback of our guests that we can continuously review and improve our service and quality standards.We value your patronage, and look forward to being of service to you in the future.Regards,Kroekphan D.Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2023 sur Expedia
La Clim un peu bruyante pour la nuit. Chambre 506.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2023 par Kroekphan D, Gestion de l’hôtel
Dear Khun Franck, Thank you so much for writing this review, I truly appreciate you taking the time and for sharing your experience with us. It is only through feedback of our guests that we can continuously review and improve our service and quality standards, especially air conditioner. We value your patronage, and look forward to being of service to you in the future. Regards, Kroekphan D. Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel au calme dans un bel environnement

Publié le 15 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel à recommander pour être au calme. Très beau et bon petit déjeuner buffet. Personnel très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par OHMMIE, Gestion de l’hôtel
Greeting from Koh yao yai Village, Thank you for your Recently staying with us. We're appreciated and thank you very much for your time to rate and review us. regarding to your review of positive we will keep going to Excellent Services and Keep to best Quality Standard and for Some point of Nagative we will do improve immedaitly for better services. Your comments are BIG VALUES for us. Thank you and looking forward to see you next time. Best regards, Tanawut Naranong Executive Front office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bel hotel - attention aux tarifs des prestations

Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
Bel hôtel très agréable Jolis bungalows en bois perdus dans la nature joliment décorés, avec grande terrasse, magnifique vue. Très bonne restauration - petit déjeuner et dîner- ttes bien. Spa de très très bonne qualité mais très cher avec prix quasi français, dommage. De même que le supplément à 70 bahts pour avoir un café buvable le matin (celui servi avec le buffet -par ailleurs très bien, lui- est vraiment infect) ou encore les transferts ou les sorties bateaux hits d’en orix ; la politique tarifaire des prestations annexes conduit à aller chercher ailleurs... Plage guère baignable (maree basse la journée, plein de cailloux, eau trouble). Cigales assourdissantes (c’est le prix à payer en pleine nature l’hôtel n’y est pour rien pour le coup !). Parties communes (terrasse) et matériel (bains de soleil) vieillissants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par OHMMIE, Gestion de l’hôtel
Greeting from Koh yao yai Village, Thank you for your Recently staying with us. We're appreciated and thank you very much for your time to rate and review us. regarding to your review of positive we will keep going to Excellent Services and Keep to best Quality Standard and for Some point of Nagative we will do improve immedaitly for better services. Your comments are BIG VALUES for us. Thank you and looking forward to see you next time. Best regards, Tanawut Naranong Executive Front office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2020 sur Expedia
Endroit fantastique entourée de forêt tropicale. Grande chambre avec superbe balcon dans un site enchanteur. Service hors pair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par OHMMIE, Gestion de l’hôtel
Greeting from Koh yao yai Village, Thank you for your Recently staying with us. We're appreciated and thank you very much for your time to rate and review us. regarding to your review of positive we will keep going to Excellent Services and Keep to best Quality Standard and for Some point of Nagative we will do improve immedaitly for better services. Your comments are BIG VALUES for us. Thank you and looking forward to see you next time. Best regards, Tanawut Naranong Executive Front office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Excellent séjour , beaux paysage , calme , nourriture délicieuse , ....à faire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par OHMMIE, Gestion de l’hôtel
Greeting from Koh yao yai Village, Thank you for your Recently staying with us. We're appreciated and thank you very much for your time to rate and review us. regarding to your review of positive we will keep going to Excellent Services and Keep to best Quality Standard and for Some point of Nagative we will do improve immedaitly for better services. Your comments are BIG VALUES for us. Thank you and looking forward to see you next time. Best regards, Tanawut Naranong Executive Front office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Agreable Sejour

Publié le 19 déc. 2019 sur Hotels
Bon moment à Village. Staff amical et belles chambres. Dommage que la clim' au fitness n'etait pas reglable ce jour la :) Sinon sejour tres agreable
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel, villas de Luxe à rafraîchir

Publié le 19 déc. 2019 sur Hotels
Bon hôtel, cependant les chambres sont vieillissantes et mériteraient un bon rafraîchissement. Le PDJ est copieux et varié. Personnel accueillant et souriant.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Accueil de la réception désagréable. Réservé villa à notre arrivée. Juste à coté d'un réservoir d'eau ouvert en mauvais état. Merci pour la vue. Demande d'une autre chambre à la réception mais apparemment tout complet, alors que sur les sites de réservation ils restent des chambres. Après avoir insisté, la direction décide de nous attribuer une chambre mais en déclassement au prix de la villa . À notre arrivée, 2 bouteilles d'eau pour trois personnes, ainsi que le jour suivant. merci pour ma fille. Nous avions pourtant réservés avec un supplément pour un enfant de 9 ans. Restaurant de très bonne qualité et présentation très soigné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par TANAWUT NARANONG, Gestion de l’hôtel
Dear Carole, Thank you very much for your recenly stay with us. Big values of your comment about the drinking water not properservice, we appologize and will take the hard training to our staff. Regarding about your room up on arrival we have to assign you to stay on your room as your reservation also on that day we are fully room of that type during we cannot move to to aonter room as your request, and our team at reception we offering you with 3 option about your accommodation suitiation but you prefer for downgrade, unfortunately sorry for inconvenient and appreciate to know about your restaurant is your expectation. Thank you and hope to see you next time