Note fondée sur 949 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

JPS SEPT 2023

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nuit dans un hôtel de grand standing

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel de grand standing et très bien placé. Belle vue sur le port depuis la chambre.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2019 par John W. Drummond, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia, Thank you for choosing InterContinental Grand Stanford Hong Kong for your recent stay. We trust you had a pleasant experience and we look forward to welcoming you back in the very near future, Best regards John W. Drummond Acting General Manager InterContinental Grand Stanford Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Bon hôtel, facile d'accès, pratique et avec un bon service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Alexander O. Wassermann, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing InterContinental Grand Stanford Hong Kong for your recent stay. We trust you had a pleasant experience and we look forward to welcoming you again in the very near future, Best regards Alexander O. Wassermann General Manager InterContinental Grand Stanford Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Firat time staying here in Hong Kong. Have already booked our next trip at this hotel. Very nice, good location and staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Best location for tourist
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Most of the staff were very good but we did have a bit of an issue because they couldnt speak English. The property was clean. It has had some renovation but does look a little dated in parts. Good location. Reasonably close to the ferrys and shopping locations. Great buffet every morning. We had some issues with faulty items. The safe wouldnt always open and was flashing battery issues. We had a flickering light in the bathroom. The scales didnt work.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
It’s clean, hotel smell great, breakfast buffet has lots of variety and selection, the only lacking was the tv programme, it was so boring. would be great if it has Netflix, Chinese/korean Tv series, hair dryer in room no 715 need to be replaced with powerful one. It is too outdated. Hotel location is great. Only 20 min walk to Harbour city. Walk distance to MTR station. Will come back again next time.