Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Scary! Need a security guard to go get dinner. Very old and dated. Did not speak english at reception. Our driver from the car service helped to check us in. 5 min drive from cruise port was the only good thing about it.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
This hotel is NOT for tourists. The front desk don't speak English, and it is located in an area which is ABSOLUTELY TERRIFYING, DON'T EVER THINK TO RENT A CAR AND GO THERE, a motor cycle will hit you for sure. Some staff are dependable, "thank you Andre" Giving the low price and cleanness I rated it as 4 stars. If I was going by the area it is located in, it would get only one star.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Great value for the price. Internet is not strong throughout the property. Staff polite and mostly helpful. No facilities for dining. Overall, clean and safe within the facility.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Reservamos para un evento importante en la ciudad pero el hotel sobrevendio sus habitaciones y nos quedamos sin habitacion a pesar de tener nuestra reserva con bastante tiempo de antelación.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Cuando llegas es que te dicen que hay habitaciones que no tienen aire acondicionado A/C , una zona que no es segura .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
So so place
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Bien