Note fondée sur 323 évaluations de clients
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3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bon
Publié le 2 sept. 2022 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mars 2019 sur Hotels
L'état général très moyen de l’hôtel et de ma chambre. Mauvaise connexion WIFI.
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2018 sur Hotels
l(hotel doit veiller à la qualité du service, aux odeurs environnant dans l'hotel de manière à ne pas gêner le client. Service Moyen
par eric
Publié le 10 avr. 2017 sur Hotels
par Mustapha
Publié le 7 avr. 2017 sur Hotels
Bon séjour près de l aéroport
par DUMONT de FRANCE
lit non confortable
Publié le 19 juin 2013 sur Hotelspas très bonne, prix excessif, lit mauvais, mobilier cassé: pas d'entretien
par Sami de France
Pas terrible
Publié le 14 juin 2013 sur HotelsNe connaissant pas Lagos, je suis allé sur une soit-disant valeur sure.. Or, le lieu ou résider est définitivement Victoria Island. Ibis n'offre qu'un resto peut etre potable. La chambre est tres mediocre, le lit est composé d'un matelas fin posé sur une planche. Vu le prix de la chambre, ne mérite pas qu'on s'y arrete.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Ibis Lagos Airport, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Titi,Thank you so much for taking the time to review your stay at Ibis Lagos Airport Hotel!We are happy to know that we met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back to ibis Hotel in the future. Please don't hesitate to reach out if you have any questions or need assistance with your next stay.Yours Sincerely,Ibis Lagos Airport Management
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The staff were courteous and helpful.
The door to my room kept acting up. It wouldn t close from outside. So i had to call the desk everytime i went out and came back to the room. That was very inconvenient. But the staff were very kice and prompt to respond
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ibis Lagos Airport, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Adaora,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found our staff courteous and helpful during your stay. However, we are truly sorry to learn about the inconvenience you experienced with the door to your room. Please accept our sincere apologies for any disruption this may have caused to your stay.We have already shared your comments with our maintenance team to address the issue promptly and ensure that it doesn't re-occur in the future. We truly appreciate your understanding and patience in this matter.We hope that despite this inconvenience, you were still able to enjoy your time with us and that we will have the opportunity to welcome you back for a much smoother and seamless experience.Warm regards,Ibis Lagos Airport Management