Note fondée sur 5 959 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Les chambres ne sont pas faites tous les jours Ils facturent 45 dollars chaque jour pour le wifi et autres sans le dire avant le départ!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent visit to Resorts World Las Vegas. Your feedback is important to us and will be shared with our leadership team to ensure the issues you faced are addressed. It is through communication, such as yours, that we are better able to monitor and improve services for our guests. We hope that you will allow us a chance to welcome you back and improve your experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Endroit sécuritaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent visit to Resorts World Las Vegas. We would be honored to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Henry - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Greetings Ludovic, Thank you for your recent stay at Resorts World Las Vegas! We would be honored to welcome you back again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Room was full of dust everyday ! We had an issue at the beginning of the stay but the manager offer us free dinner for that but sorry it’s not possible to have a lot of dust in the room in this kind of hotel when you stay for 12 nights since the first day ! Take new socks and 2 seconds after it will be so dirty…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your experience. There is certainly no excuse for the poor cleanliness condition of your room upon your arrival. We value your patronage, and hope that this atypical experience will not deter you from visiting our property again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking a moment to share your experience. Thank you for the 5 out of 5 rating. It is a pleasure to read of your enjoyable time you had with us. We would be honored to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate you taking the time to leave us a review. Katia, We look forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We are pleased to see you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Excellent hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent review. We would be pleased to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
X
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent visit to Resorts World Las Vegas. It would be an honor to be your choice Resort when visiting Las Vegas.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
It’s a good hôtel, the pool is great. It’s a little far from all the other hotels, but it’s perfectly situated for the festival grounds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
It is wonderful of you to share your exceptional experience.Its with great pleasure to see that our hotel met your expectations. It would make us truly happy to welcome you back soon.