Note fondée sur 9 551 évaluations de clients

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3,7 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Proche de tous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par ALM, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Ruby, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2023 par Ben, Gestion de l’hôtel
Hello Andre, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Christina Banks , Gestion de l’hôtel
Hello Clayton, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Rooms not made every day, Only made 2 days a week. And this, despite our requests at the main entrance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Dan, Gestion de l’hôtel
Hello Gilles, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Ben, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Mauvaise odeur dans les chambres. On est resté 4 nuits et on a dû courir pour trouver des serviettes de bain. Les ascenseurs non fonctionnels et on a dû prendre ceux du personnel. Très déçu de mon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Latrice, Gestion de l’hôtel
"Hola, me gustaría agradecerle por tomarse el tiempo para expresar sus comentarios sobre su visita. La satisfacción de los huéspedes es nuestra prioridad número uno. Lamentamos que se haya sentido decepcionado con su estadía. Trabajamos duro todos los días para mejorar el hotel. Casino para que nuestros huéspedes puedan tener una experiencia fantástica. Que tengan un gran día".