Note fondée sur 9 280 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Latrice, Gestion de l’hôtel
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day.
5 sur 5
par un voyageur de Gatineau

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Hôtel bien situé sur la Strip, propre et tranquille, lits confortables, je recommande!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Dan, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Dan, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
En plein milieu de la Strip! La vue de notre chambre était très ordinaire mais comme nous y dormions, c’était le dernier de nos soucis. Les frais de resorts étaient selon moi injustifié, la piscine était ouverte une journée et il ne faisait pas 20 degré à l’extérieur. Super séjour malgré tout! J’y retournerais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par John , Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Ben, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Ben, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Central et tout ce fait à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Latrice, Gestion de l’hôtel
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay . We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Chambres vieillissantes, qui ont vu bcp de monde et ça paraît
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Dan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par ALM, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Doug, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.