Note fondée sur 906 évaluations de clients

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4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 Star review! We are so glad you enjoyed your stay and hope to have the privilege of serving you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Hotels
Senteur d’humidité intense (tapis), bruit climatisation très fort, drap humide désagréable, mais matelas confortable, point positif bon services, apporter vos bouchons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
Accessible, calme, bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us! So happy to hear that you enjoyed your stay!
3 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 20 oct. 2019 sur Expedia
Beaucoup trop cher pour la qualité de l’hôtel. Aucune insonorisation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2019 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a less than desirable experience. We hope to have the opportunity to welcome you back, in a quieter room.
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 3 août 2018 sur Expedia
Bel hotel, propre et personnel courtois. Piscine un peu opaque par contre. Chambre neuve mais douche au centre du bain ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a positive review. We are so happy to know we met your expectations and look forward to welcoming you back again soon!
3 sur 5
par un voyageur de Jay

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
We asked for a roll out bed as advertised that it would cost an extra $10 per bed/person and we were told there was none. We had to sign up for pool time and our room keys were not able to open the doors, the staff had to let you in. When we asked for towels to be brought to our room they didnt show up and the same happened when we asked for blankets. The bar is great, staff overall are friendly although too busy to help and the hotel is clean. The elevators are a nightmore though! You wait 3-5 mins at a time to get on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Meghan, thank you for providing your feedback. Our rollaway beds were committed for the weekend. As you know we had a very busy hotel this weekend with a lot of activity throughout that caused some delay with elevators and other services. We appreciate your patience and you recognizing the friendliness and efforts of our staff. We hope to have the pleasure of serving you again.
4 sur 5
par un voyageur

Ok stay.

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
It was ok. But there was no microwave in our room. The small refrigerator was warm. Not enough towels. No make up remover. Got a room with no view at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Veronica, thank you for your review and feedback. Microwaves are upon request so please let us know if you return so we can be sure to have one waiting for you, along with extra towels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Warm cookies
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Darrell, thank you for the 5-Star review! We are happy that you enjoyed your stay and hope you will be back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Mark, thank you for the "Perfect 10" rating! We are so glad to know you enjoyed your stay and hope you will be back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Lydia - thank you so much for the Perfect 10! We hope to have the pleasure of serving you again.