Note fondée sur 588 évaluations de clients

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4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Sacho,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had an overall positive experience and appreciated our strategic location, comfortable bedding, and convenient parking facilities.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Secho,Please let me thank you kindly for giving us the opportunity and trust for hosting you at our hotel and thank you for sharing your experience. We are very happy to know you enjoyed your stay and very proud of all your positive comments. A hot cup of coffee. A refreshing cold local brew. A comfortable bed. We get it. The little things really make a big difference. Tailored to suit your needs we offer you our simple pleasures, meaning bringing the comfort of your home with you, with little indulgences. We hope to see you again very soon. Best regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Oliver,Please let me thank you kindly for giving us the opportunity and trust for hosting you at our hotel and thank you for sharing your experience. We are very happy to know you enjoyed your stay and very proud of all your positive comments. On behalf of all of our associates, I thank you again for your very nice feedback and we look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards, Anja Hribar
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Nice and calm, high standard hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Boban,We appreciate your recognition of their efforts. Your satisfaction is what we strive for, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another exceptional experience.Best regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Boban,Your review truly made our day, and we can't thank you enough for your support! Remember, 'Every accomplishment starts with the decision to try' – John F. Kennedy. Your decision to stay with us and your encouraging words drive us to continuously strive for excellence. Until we meet again!Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Four Points Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and for choosing our hotel for your recent stay. Your feedback motivates us to keep up the excellent work and ensure each guest has a memorable experience. We can't wait to welcome you back on your next visit.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Four Points Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,We are delighted to receive your positive feedback and that you enjoyed your time at our hotel. Knowing that our comfortable rooms and amenities meet your expectations is gratifying. We value your patronage and hope to have the pleasure of serving you again soon.Warm regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Four Points Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,Thank you for your review and for choosing our hotel for your recent stay. Your feedback motivates us to keep up the excellent work and ensure each guest has a memorable experience. We can't wait to welcome you back on your next visit.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Hotels
Hôtel un peu loin du centre ville mais très accueillant. Les prix sont très correct par rapport à ce qui se fait ailleurs dans le reste du pays et par rapport aux prestations proposées. Le coin spa et piscine sont sympas également
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Fernandes,Nous sommes impatients de dépasser vos attentes et de faire en sorte que votre séjour chez nous soit une expérience inoubliable.Cordialement, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
4 sur 5
par un voyageur

Pratique si vous disposez d'une voiture

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Grand parking, calme malgré la proximité de l'autoroute et à 10min du parking Tivoli pour aller en centre ville. Avons été upgradé en chambre supérieure, très apprécié. Chambre twin avec 2 lits de très grande taille. Excellent petit déjeuner varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2023 par Four Points Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,we are delighted you liked our breakfast and the upgrade to Superior room. Thank you for choosing Four Points by Sheraton Ljubljana, and we look forward to making your stay unforgettable.Warm regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager