Note fondée sur 243 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par George Hotel Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased that you enjoyed your stay. Kind RegardsGeorge Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par George Hotel Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Claude, Thank you so much for taking the time to leave a review. It is very much appreciated. We are glad you had a good stay. Kind RegardsGeorge Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par George Hotel Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Nadia, Thank you for taking the time to leave a review. It is very much appreciated. Kind RegardsGeorge Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Séjour parfait

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Nous avons réservé pour 5 jours a l'occasion du nouvel an. Tres propre, jolie chambre, très confort, tout les hôtes ont été super avec nous. Super hôtel, le vrai charme londonien ! Merci a vous ! Nous reviendrons au prochain voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par George Hotel Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Katia, Thank you so much for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear you had a lovely time. Hopefully, see you again soon. Kind RegardsGeorge Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par George Hotel Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Romain, Thank you for taking the time to leave a review. Hopefully, see you again soon. Kind RegardsGeorge Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Personnel accueillant et serviable à l'accueil comme lors du petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par George Hotel., Gestion de l’hôtel
Dear Francis,Thank you for the positive feedback!We are glad that you enjoyed your stay at the George Hotel.Kind Regards,George Hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par George Hotel. , Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to share your review. Kind regardsGeorge Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
I reserved a single room. Here are some things to know: the personnel was very helpful. The room was clean but very small and up on the 4th floor, no lift. In the bathroom: no separation between shower and toilet floor, so after every shower, lots of water everywhere in the bathroom. I used the towel and gratefully they change it every day. Staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par George Hotel Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie!Thank you for the time to leave us such a good review! We hope you enjoy your stay and you will visit us next time!We are looking forward to it!Kind Regards,George Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Chambre propre. Personnel accueillant et agréable. Matelas trop mou à notre goût. L emplacement est top! À 5-10min de la gare St Pancras et métro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par George Hotel Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Carole, Thank you for taking the time to share your feedback. We are gladyou enjoyed your stay and hope to see you again.Kind RegardsGeorge Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Un hôtel pas reposant

Publié le 6 juin 2023 sur Hotels
Séjour peu agréable : première chambre derrière l'accueil avec la porte qui claque tous les matins avec les gens qui vont prendre leur petit déjeuner. Et le bruit du métro en dessous. Et la deuxième chambre, plus de métro mais un lit où l'on sentait tous les ressorts. Nuits pas reposantes du tout, très déçus. Sans compter sur une des réceptionnistes très désagréables qui ne se donne même pas la peine de se lever pour nous montrer où sont nos bagages. Il faut changer de métier madame. Heureusement que ses autres collègues étaient sympas. Si on devait dire un point positif, ce serait le petit déjeuner et la flexibilité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par O, Gestion de l’hôtel
BetaDear Remi,We are sorry to hear that. We understand that you were not satisfied with your room, and we want you to know that we try our best to accommodate our guests and make their stay as comfortable as possible. We apologize for any inconvenience caused, and we do our best to change your room for a better one.It's important to note that our hotel is situated in the heart of London, between 3 train and underground stations, and the building itself is a historical place. Unfortunately, some of the facilities cannot be improved due to the historical significance of the building. We hope you understand.We are sorry to hear about the receptionist's behavior, but we're glad to hear that the rest of our team was able to improve your experience. At our hotel, we strive to provide the best service possible to all of our guests.We are looking forward to your next stay with us, and we promise to do everything in our power to ensure that you have a wonderful time. Thank you for choosing our hotel, and we hope to see you again soon!Kind Regards,George Hotel.