Note fondée sur 932 évaluations de clients

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4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Super hotel tres bien placé

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Un super hotel très bien situé, avec un parking a coté, un peu cher, mais au moins on peut laisser la voiture a coté de l'hotel en étant près du centre de Londres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Eva, thank you for your positive feedback. We are so glad you enjoyed your visit with us.Sorry to hear the parking was a little expensive, this is actually pretty standard for London unfortunately. We hope we have the opportunity to welcome you back again.
3 sur 5
par un voyageur

Déçue

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Séjour en chambre double ,personne à l’arrivé pour prendre les valises ,pas de chambre avant 15h ,et point le plus négatif CHAMBRE AU SOUS sol malgré ma demande ,odeur de renfermé et moquette pas top . Déçue .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are sorry you were not entirely happy with your stay. Rooms are allocated based on the room type booked so that determines the location in the building and though we try to accommodate all requests this is always subject to availabilty. The hotel has an elevator but if luggage assistance is required we have concierge team who can assist as requested. Check in cannot be guaranteed before 3pm as departing guests have until 12pm to vacate their room before they can be cleaned for new arrivals. If you arrive early and the room is ready we will check you in, otherwise we offer luggage storage. Thanks for providing us with feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2022 sur Expedia
Le personnel est sympathique, l'hôtel tres bien placé. Les lieux cependant sont vetustes et mériteraient d'être rajeunis. Le petit dejeuner est correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2022 par Guestrelations manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, thanks for acknowledging our team, we really appreciate this. We hope in time to be able to renovate the hotel so we appreciate the feedback.From all of the team we would like to wish you a very happy Christmas
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Guestrelations manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, thank you for taking the time post a review.We appreciate the feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
Propreté très bien, chambre très spacieuse, manquerai un frigo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Grange Hotels , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Grange Hotels , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing your feedback on Grange Beauchamp and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Location is excellent on a quiet street. Personnel very, very helpful and gave good advice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Grange Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your wonderful experience at Grange Beachump Hotel London, we are delighted to hear that you enjoyed your stay very much. It is wonderful to know that you found our staff to offer a great service in a friendly and professional way. Thank you also for highlighting that you enjoyed the central and convenient location of the hotel. We appreciate your feedback that each detail has been thought about and will share your comments with the team. We very much look forward to welcoming you again. Kind Regards Grange Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel magnifique

Publié le 21 avr. 2019 sur Hotels
Hôtel très agréable, bien situé. Temps magnifique durant notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Grange Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange Beauchamp Hotel. It is super to hear that you experienced such a fabulous stay and that your expectations were fully satisfied. We are delighted that you found the location of the hotel perfectly positioned to take in the surrounding attractions and look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
Très bien situé. Très paisible. Matelas très confortable. Personnel de chambre impeccable. Le hall est un peu triste, les tapis ont vieilli et ont des taches. Les serviettes ont besoin d’être rafraîchies et la baignoire ré-écaillée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2019 par Grange Hotels Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online review following your recent stay at the Grange Beauchamp Hotel. We are delighted that you enjoyed your stay overall and thank you for your additional comments, which have been noted and passed to the relevant personnel. I apologise for any inconvenience and embarrassment which may have been caused. We hope that you will consider staying on another occasion or in one of our other hotels when we hope that you will be fully satisfied. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2018 sur Hotels
Très bon hotel, très bon service, près de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2018 par Grange Hotels Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your lovely review - we are delighted that you enjoyed your stay and that your expectations were fully satisfied. We hope you will return again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team